הופעות חו"ל גדולות שצפויות להגיע לישראל ב-2022

שנת 2022 נראית כבר שונה לחלוטין מקודמתה. אחרי סגרים, הגבלות ומסיכות, עולם התרבות בישראל חוזר לפעול ושוק ההופעות הגדולות שמגיעות אלינו מחו"ל חוזר לפעילות מלאה…

אחרי ביטולים רבים של אמנים גדולים כמו סלין דיון שנאלצו לבטל בעקבות ההגבלות, עתה אפשר כבר למצוא לוח הופעות רחב של הופעות חו"ל בישראל ב-2022 שמתרחב מיום ליום עם מופעים חדשים שנסגרים בקצב מסחרר.

אז אילו אמנים יגיעו אלינו לישראל ב-2022 וכמה יעלו הכרטיסים? בדקנו ואספנו עבורכם מידע מעודכן של הופעות גדולות שיגיעו אלינו היישר מחו"ל לישראל. להלן התוצאות:

ג'סטין ביבר

ההודעה על ההופעה של ג'סטין ביבר בישראל נחתה עלינו לא מזמן והיא בהחלט מייצגת את הבשורה על החזרה לשגרה של עולם התרבות וההופעות. ביבר יגיע לכאן בשיא עם אחד מסיבובי ההופעות הגדולים שיתקיימו בעולם השנה עם למעלה מ90 אצטדיונים

ברחבי העולם, ובמסגרתו יגיע גם אלינו להופעת ענק בפארק הירקון.

האורקסטרה – ELO

להקת האורקסטרה המקורית כבר לא קיימת כל כך אבל חלק מיוצאיה, הקימו הרכב שממשיך את הגחלת ומבצע את כל הלהיטים הגדולים של הלהקה מכל הזמנים. הלקה כבר הופיעה בישראל כמה פעמים ותחזור לכאן שוב ב-2022 עם הופעות בכמה ערים ברחבי הארץ.  חברי ההרכב בחרו להקליט את אלבום ההופעה החיה שלהם במהלך המופעים בישראל והוא ייקרא: Live From The Holy Land.

בלאק אייד פיז

להקת ההיפ הופ המפורסמת תנחת גם היא ממש בקרוב והיא תציג הופעה אחת בלבד שתתקיים בהיכל הפיס ארנה בירושלים. גם אם שם הלהקה לא אומר לכם הרבה, את להיטי הלהקה הרבים אתם בוודאי תזהו ותכירו וזאת בהחלט הופעה מומלצת ששווה ללכת אליה.

תומאס אנדרס ומודרן טוקינג

גם להקת האייטיז המיתולוגית מודרן טוקינג עם תומאס אנדרס תופיע כאן ב-2022. זאת תהיה ההופעה המי יודע כמה של הלהקה כאן בישראל שמחזיקה בקהל מעריצים רב ונאמן שמגיע לכל ההופעות של הלהקה ומכיר את כל השירים בעל פה.

ניק קייב

קרוב ל-20 אלף צופים ראו אותו כאן בישראל ב-2017 ועכשיו הזמר האהוב ניק קייב חוזר להופעה נוספת בישראל – הופעה שהייתה אמורה להתקיים במקור ב-2022 אך נאלצה להידחות בגלל הקורונה.

ההופעה המקורית שתוכננה, הייתה אמורה להתקיים באצטדיון בלומפילד אך המועד החדש הביא עימו גם לוקיישן חדש וההופעה של קייב ב-2022 תתקיים בלייב פארק בראשון לציון.

בקיצור, כפי שאתם רואים יש לא מעט הופעות חו"ל חדשות בישראל שעומדות להגיע והיו בטוחים שישנם גם הופעות נוספות בדרך לכאן שעומדים להתפרסם בקרוב.

כתיבת תגובה

תפריט נגישות