החשיבות של גנרטור באולם אירועים

החשיבות של גנרטור באולם אירועים

אם אתם עומדים לקיים אירוע, ולא משנה אם מדובר בחתונה, בבר/בת מצווה, בברית או באירוע עסקי, אתם צריכים לוודא שיש גנרטור באולם האירועים ואם אין כזה – לחפש בעצמכם גנרטור להשכרה ולהביא אותו אתכם. תשאלו בוודאי למה, ובצדק, שהרי אחרי הכול אולם אירועים הוא מקום המחובר לתשתיות החשמל הרגילות ויכול לספק לכם את כל מה שדרוש להפעלת כל מכשיר חשמלי שרק תרצו, והתשובה תהיה – לכל צרה שלא תבוא.

שיהיה במזל טוב – אמן!

כמובן שהתקווה היא שהאירוע שלכם יתקיים בדיוק כפי שתכננתם וחלמתם, אבל כמו שכולנו יודעים, לפעמים קורים דברים שאינם תלויים בנו. דמיינו לעצמכם מצב, שבו מופעלים במהלך האירוע הרבה מאוד מכשירי חשמל שצורכים הרבה מאוד אנרגיה, דבר שגורם לקצר; דוגמה נוספת היא קריסה של מערכות החשמל מכל סיבה שהיא, כגון סופת ברקים כשמדובר בחורף או פשוט עומס יתר שיכול להיגרם בכל רגע נתון. אם אתם דואגים לגנרטור להשכרה שיימצא במקום, אם חלילה תקרה תקלה שכזאת במהלך האירוע המיוחד שלכם – לא תצטרכו לפזר את האורחים או להתחיל להתרוצץ ולחפש פתרונות כדי לתקן את התקלה במהירות, אלא תוכלו להמשיך כמתוכנן באירוע שלכם.

איך בוחרים גנרטור להשכרה לאולם אירועים?

ראשית, חשוב מאוד לבדוק עם נציגי האולם אם יש במקום גנרטור, משום שחלק מאולמות האירועים מחזיקים אצלם גנרטורים לגיבוי, כדי להיות ערוכים לכל מצב. אם אין מחולל במקום, ואתם בכל זאת מעוניינים לקיים את האירוע דווקא שם, תוכלו לפנות לחברות המציעות גנרטור להשכרה, ולהביא אותו למקום בעצמכם.

הבחירה של גנרטור שיתאים לאולם אירועים צריכה להתבצע על פי הפרמטרים הבאים:

  • גנרטור עם מייצב מתח – כי רק גנרטורים כאלה מתאימים לחיבור של מכשירי החשמל המופעלים באולמות אירועים, כגון מקרן, מערכת הגברה, מערכת תאורה וכד'.

 

  • התאמה מדויקת לצרכים שלכם – חשוב מאוד לבחור גנרטור להשכרה שיוכל לעמוד בעומס החשמלי שיהיה מופעל עליו, במידת הצורך. כשאתם פונים לחברת ההשכרה ספרו לנציגיה בדיוק אילו מכשירים אמורים להתחבר לגנרטור, אם יהיה בכך צורך, ובקשו מהם להראות לכם את המכשירים שיכולים לעמוד בעומס.

 

  • עוצמת רעש נמוכה – חשוב מאוד לבחור גנרטור שקט, על מנת שלא יפריע למהלכו התקין של האירוע שלכם.

לסיכום – כשאתם מתכננים אירוע לא מספיק לוודא שהמקום מוצא חן בעיניכם מבחינת העיצוב והגודל, אלא חשוב לוודא שיש בו גם גנרטור, לגיבוי מושלם של מערכת החשמל. כך תוכלו לא רק לישון בשקט לפני האירוע, אלא גם להיות רגועים במהלך האירוע כולו – כי תדעו שלכל דבר יש גיבוי. מאחלים לכם שיהיה אירוע עם הרבה חשמל, וכמובן – שיהיה במזל!

 

כתיבת תגובה

תפריט נגישות