הכל על חיפוש מזכרות לאירועים

 

מתנות לאירועים פרטיים הן הזדמנות נהדרת להודות לחברים ולבני המשפחה שבאו להשתתף בחגיגה האישית שלכם. מתנות לאירועים עסקיים לעומת זאת, הן דרך מעולה להראות ללקוחות שלכם שאתם מעריכים אותם באופן כן ומתחשב. בחירה במתנות המתאימות עשויות לספק החזר מעולה להשקעה בהן, על ידי חיזוק מערכות היחסים אשר מצדם יתרמו לאיתנות ולקיימות של העסק או הארגון שלכם.

רכישה של מזכרות לאירועים לא חייבת להיות הוצאה כספית גבוהה. למעשה, כל מתנה צנועה, אבל מעוצבת אישית, יכולה לבטא הוקרת תודה שיוצאת מהלב וחודרת אל הלב. רוצים דוגמאות? למשל: בקבוקון זכוכית מרהיב, אריזת מתכת מדליקה, מזוודת קרטון ׳לאנץ׳ בוקס, מארז Fresh Start ואפילו חמסה בעבודת יד ארוזה במארז יוקרתי – הם פריטים אשר מתאימים הן כמתנות למשתתפים באירוע עסקי והן כמתנות לאורחים בחתונה, בבר מצווה או בברית.

את העיקרון המנחה בבחירת מתנות לאירוע, ארגוני או משפחתי, אפשר לסכם בפתגם הישן: ״אנשים ישכחו מה שאמרתם, אנשים ישכחו מה שעשיתם, אבל אנשים לא ישכחו איך ריגשתם אותם״.

מתנות נהדרות כמזכרת מהאירוע שלכם, יגרמו למשתתפים להרגיש שאכפת לכם, שאתם חושבים עליהם ושאתם מעריכים את הקשר שנרקם ביניכם. זוהי בפשטות כל המורשת של מתנה נהדרת. המשמעות היא שאתם צריכים להשקיע קצת מחשבה בבחירת המתנה.

ישנם ארבעה מרכיבים שיכולים להפוך את השי שלכם למתנה נהדרת בעיני אלה שיקבלו אותה. אם תיקחו את ארבעת המרכיבים הללו בחשבון, כנראה שתצליחו לעלות על הנתיב הנכון אשר יוביל אתכם לבחירת מתנה לאירוע, שתוכל להעביר למוזמני האירוע בדיוק את המסר הנכון.

  1. המתנה עוסקת באורחים, לא בכם

כשאתם מעניקים מתנה למשתתפים באירוע שלכם, הפריט שהם יקבלו מכם כמתנה, לא אמור לעסוק בכם אלא במשתתפים שהגיעו לאירוע שלכם. המתנה צריכה להיות רלוונטית ושימושית להם, כפרטים.

בחירת המתנה הנכונה והדרך בה תעניקו אותה לאורחים, הן חשובות. אבל מה שיותר חשוב, זה ליזום ולחפש את המתנה שקהל היעד שלכם יעדיף. זה יאפשר לכם להציע למשתתפים מחווה ידידותית בצורה של שי נחמד שיזכיר להם שאתם מעריכים את היחסים העסקיים, החבריים או המשפחתיים, שהם חולקים אתכם.

  1. להוסיף מגע אישי למתנות שלכם

כל היבט במתנות אשר תבחרו, אמור להפגין התחשבות שלכם במקבלי המתנות. החל מהאריזה ועד לפתק התודה. לאור זאת, כדאי לבחור באריזה ייחודית אשר תבטיח שהמתנה שלכם מושכת תשומת לב עוד לפני שאפילו פתחו אותה.

אם זה אפשרי, הקפידו לכלול פתק תודה מותאם אישית, בכתב יד, כדי להוכיח למקבלי המתנה שהשקעתם זמן ותשומת לב במתנה שאתם נותנים להם. מתנה אישית יחד עם ברכה אישית, עדיפה על קניית מתנה זהה וכתיבת אותן מילות תודה לכל המוזמנים אשר התאמצו והגיעו להשתתף באירוע שלכם.

מגע אישי, בעיקר כאשר זה נוגע למתנה ארגונית, היא מעשה בולט מאוד בעידן שהופך יותר ויותר לדיגיטלי.

  1. One size לא תמיד מתאים לכולם

בהתאם לקהל היעד שלכם ולמתנות שתגישו באירוע שלכם, סביר להניח שהכי מתאים לתת לכולם את אותה מתנה. אבל, במקום להתייחס בגישה אוטומטית לכולם, עדיף לשקול גישה חלופית אשר תתמקד יותר בלקוחות העוגן הפוטנציאליים שלכם בטווח הארוך.

  1. היו שונים

המתנות שתגישו למשתתפים, יבדילו את האירוע שלכם מהאירועים של המתחרים. סביר להניח שאתם לא היחידים שמעניקים מתנות באירועים שלכם, אבל המתנות המיוחדות שלכם עשויות לעזור לכם ליצור רגע בלתי נשכח. מתנה מתחשבת היא הדרך המושלמת להבדיל את האירוע שלכם מן האחרים.

לסיכום, לתת מתנה זה לא משהו שצריך להפוך למטלה. זה חייב לבוא מהלב. כאשר אתם נותנים מתנות, אתם נותנים משהו ברצון בלי לרצות משהו בתמורה. להעניק לאדם תחושה שהוא מיוחד, זו כבר סיבה מספקת יותר כדי לגרום לכם לתת יותר. זה מודיע למקבל המתנה שחשבתם עליו.

מתנות הן דרך חשובה לומר תודה לאורחים שהגיעו לאירוע, בין אם עסקי ובין אם פרטי. אבל, כאשר מדובר באירוע ארגוני, סוג המתנות שתעניקו לאורחים יכול לחזק את ערכי הארגון באופן שיעניק לאורח תחושה שהוא גאה להיות אתכם בקשר, וסביר להניח שישתף בהרגשתו הטובה גם אחרים. וזה אף פעם לא מזיק.

המאמר נכתב באדיבות צוות נופך משלכם

 

 

 

כתיבת תגובה

תפריט נגישות