המהפכה הדרמטית של הדפוס

בית דפוס הוא עסק חשוב, גם בעידן הדיגיטלי שבו אנחנו חיים – אמנם טקסטים רבים מיוצרים מלכתחילה עבור המסכים השונים, אבל גם כך מודפסים מדי יום שלל ספרים, פליירים, קטלוגים, חוברות ועוד ועוד.

המהפכה הדרמטית של הדפוס, ולמה הוא עדיין כאן?

מהפכת הדפוס נחשבת לאחת המכריעות בתולדות המין האנושי. היא התרחשה במהלך המאה ה-15, למרות שכבר כ-800 שנים קודם לכן ניתן היה למצוא במקומות שונים ברחבי העולם בתי דפוס.

הסיבה לכך שמהפכת הדפוס מיוחסת למאה ה-15 וליוהן גוטנבורג היא לא החידוש אלא היעילות: הצורף הגרמני רב היכולות הצליח לייצר מכונת דפוס שמדפיסה עותקים רבים של מוצרי דפוס במחיר סביר, מה שהפך את המחירים של הספרים לסבירים והאיץ במידה דרמטית את הפצתם (ובעקבות זאת גם את לימוד הקרוא והכתוב, שכן הספרים הפכו נגישים גם לאוכלוסיות שקודם לכן לא יכלו להרשות לעצמן מוצר זה).

אמנם בדור הנוכחי נראה שהדפוס כבר אינו דומיננטי כפי שהיה בעבר, שכן העולם הופך ליותר ויותר דיגיטלי, אבל גם כך ניתן למצוא בתי דפוס בחיפה ובערים אחרות כמובן, ועדיין ישנו ביקוש רב גם לתכנים שקוראים אותם על גבי נייר (או מוצרים אחרים כמו חולצות או מגבות, שכן בית דפוס בימינו אמון גם על הדפסה על מוצרים שונים ולא רק על נייר).

מה אפשר להדפיס כשפונים אל בית דפוס בחיפה?

בית דפוס מאפשר לכם להדפיס בעצם כל מה שתרצו: ספרי קריאה, ספרי ילדים, ספרי לימוד, ספרי עיון, חוברות הדרכה, פנקסי חשבוניות, קומוניקטים, פליירים, כרטיסי ביקור, מדבקות ועוד שפע פריטים, כשכאמור בימינו מקובלות גם הדפסות על גבי מגבות, חולצות ועוד.

בנוסף ניתן להדפיס בבתי דפוס בחיפה גם על גבי שמשוניות, רולאפים, פוסטרים וכו'.

מה עוד מציע בית דפוס?

שירותים נוספים שניתן לקבל דרך בית דפוס בחיפה הם עיצוב גרפי – כך שתוכלו לקבל פריטים שלא רק מציעים תוכן בעל ערך אלא בנוסף מתאפיינים גם במראה שובה לב (ואסור לשכוח שבסופו של דבר הוויז'ואל הוא מרכיב משמעותי באופן כללי בעולם של היום).

כתיבת תגובה

תפריט נגישות