המסע הבלתי נגמר למציאת דירה שווה ביותר

מה טוב יותר מלוח דירות איכותי, שמהווה אמצעי יעיל ביותר לקידום דירות למכירה וכמובן – שגם לאיתורן? שימוש נכון ונבון בלוח דירות שכזה, יקצר משמעותית את משך החיפושים.

עידן רשת האינטרנט הביא להסבה מאסיבית של לוחות מודעות בעיתונות הכתובה, ללוחות אלקטרוניים מקוטלגים למשעי, ההופכים את תהליכי החיפוש של דירות להשכרה, דירות למכירה, חפצים יד שנייה להשכרה ועוד ועוד, לחוויה, שלא לומר – חוויה מטלטלת חושים.

מדובר בעניין אפקטיבי במיוחד וכמעט שלא ניתן למצוא דירה המוצעת להשכרה או למכירה, שאינה נמצאת באחד או יותר מלוחות הדירות האלקטרוניים. לפיכך שימוש חכם בכלי חדשני זה, יעניק יתרון ברור על פני אלו הנמצאים שנות אור מאחור, התרים אמנם אחר דירות, אך אינם משכילים לעשות שימוש בלוחות האינטרנטיים, שאך הולכים וגדלים משבוע אחד למשנהו. נרחיב מעט אודות נושא זה של חיפוש דירות להשכרה או למכירה באמצעות לוח דירות (כמו WINWIN).

כיצד עובדים בתבונה עם לוח דירות באינטרנט, כדוגמת WINWIN?

מי שתר אחר נכס נדל"ן כלשהו, חייב יהיה להכיר, בשלב זה או אחר, לוחות דירות אלקטרונים (אינטרנטיים) הקיימים זה מספר שנים. הלוחות המוכרים והמצליחים ביותר אלו WINWIN, YAD2, נדל"ן דוט קום ועוד כמה. גם קטנים מהם יכולים להצליח וגם בהם ניתן למצוא מציאות שלא תמיד נשים אליהן לב בלוחות הגדולים יותר.

מלבד חיפוש מתמיד באינטרנט, כדאי יהיה להיוועץ עם משרדי תיווך ותיקים ו/או עם סוכני תיווך מנוסים באזור בו אתם חושקים. מתווך טוב, ידע לעיתים קרובות לספק מידע עכשווי ורלבנטי אודות דירות איכותית לרכישה או להשכרה, עוד טרם אלו פורסמו בלוחות האינטרנט הידועים והמוכרים כל-כך לכל ברנש שיודע מה הוא "גוגל".

בבואנו לחפש דירות באינטרנט, ראוי להיות ממוקדים, ולדעת לעשות את הבחירה הנכונה, ולגלוש תחילה באתרים נחשבים, כמו WINWIN, שיעניקו לנו תמונה כללית הגונה וברורה – כזו שתסייע לנו בהתמקדות עתידית. במה אמורה התמקדות זו? לדוגמא – באזור בו אנו מחפשים את הדירה, גודל הדירה הרצוי, מספר חדרים וגובה התקציב הזמין לרשותנו. נוסף על אלו, יש להביא בחשבון נתונים נוספים, כגון – הימצאותה של מעלית בבניין, זמינותה של חניה בקרבת מקום, מרפסת, חדר ממ"ד ועוד אי-אילו תוספות שאינן תמיד ברורות מאליהן.

לוח דירות איכותי באינטרנט יקל עליכם לסנן את המבחר הגדול של דירות לרכישה או דירות להשכרה, על פי קריטריונים כדוגמת – אזור בארץ, סוג הדירה (וילה, פנטהאוס, דירה משותפת ועוד), גודל חדרים ועוד. בנוסף, תוכלו להזין בחלון המיועד ל"שפה חופשית" מילות מפתח, או ביטויים ספציפיים בהם אתם מעוניינים, כדוגמת "מואר", "מאוורר" והיד נטויה, שהרי אין להפחית בחשיבותו של אור טבעי הנכנס לבית ומאיר את כולו בחן, בחסד וברחמים.

בהצלחה רבה בחיפוש ובמציאת דירת חלומותיכם!

כתיבת תגובה

תפריט נגישות