הנחות במסעדות עם כרטיס ארוחה

ברוכים הבאים! אם הגעתם אלינו, ודאי גם אתם הבנתם שהגיע הזמן לתת לעובדים שלכם יותר. תן ביס הוא כרטיס שמכיל את האופציה לאכול בכ-5000 מסעדות ברחבי הארץ, ומאפשר לעובדים בחברות ליהנות מארוחת צהריים בטעם שלהם, בלי מאמץ ובלי להישאר רעבים. חברות וארגונים שמעניקים לעובדים הנחות במסעדות והטבות אחרות עם כרטיסים שכאלו הפכו לסמל סטטוס של התקופה האחרונה, וכולם מעוניינים להצטרף לחגיגה.

הנחות במסעדות עם כרטיס ארוחה – למה זה כל כך חשוב?

  • אף אחד לא נהנה משגרה – מקום העבודה הוא הבית השני של כולנו. לא משנה בין אילו שעות אתם נמצאים במשרד, הכל הופך בסופו של דבר לשגרה. כרטיס תן ביס מעודד את העובדים לצאת מהמשרד, לשבור שגרה וליהנות מארוחת צהריים איכותית עם החברים לעבודה.
  • מנוחה קצרה במהלך היום – מעסיקים בימינו כבר מבינים שלשבת על הראש של העובד ולהטיח בו האשמות לא יביא אותו לשום מקום ובטח לא יגרום לו לעבוד טוב יותר. ארוחה מחוץ למשרד היא שעה של מנוחה, התרעננות וזמן איכות.
  • שביעות רצון מובילה לתוצאות – זו לא סתם קלישאה, זו המציאות. העובדים כבר מבינים שעבודה היא חלק עצום מהחיים, אך היא לא הכל. עובד שלא יהיה מרוצה ממקום העבודה לא ישקיע מעצמו, שביעות הרצון שלו תרד ויחד איתה, גם התפוקה שלו.
  • נגמרו הימים שבהם היינו רודפים אחרי מקומות העבודה. כשרונות רבים כיום נהנים מארגונים וחברות גדולות שמנסות לצוד אותם ולספח אותם לשורותיהם. העובד כמובן, יילך למקום שיציע לו את התנאים הטובים ביותר.

העובדים יודעים לדרוש את מה שמגיע להם

אנו חיים כיום בעידן שבו העבודה היא הבית השני שלנו. כל אחד מאיתנו עובד ומפרנס את עצמו על מנת להגשים חלומות ויעדים. לצד עובדה זו, תחלופת העובדים גדולה מתמיד וכל אחד מחפש את מקום העבודה שיעניק לו את מרב הזכויות והתגמולים. במציאות זו שבה העובדים לא מפחדים לדרוש את מה שלדעתם מגיע להם, על הארגונים והחברות לפעול על מנת לשמור עליהם מרוצים ושבעי רצון. מכל הסיבות האלו, מומלץ כחלק מתהליך שיפור התנאים להעניק לעובדים כרטיס ארוחה שיאפשר להם לעבוד כשהם שבעים מבפנים ומבחוץ.

כתיבת תגובה

תפריט נגישות