הפתרונות לשמש בגינה

אם אתם אוהבים את הגינה שלכם כמו שאנחנו אוהבים את הגינה שלנו, אתם בטח רוצים להתפנק עליה עד הסוף. גינה שכיף להיות בה לא רק נראית טוב, מעוצבת היטב, עם הריהוט הנכון והצבעים הנכונים, אלא גם מכוסה היטב, עם סוככי זרועות מקצועיים שמתאימים לבית או לעסק.

השמש בישראל קופחת, שמש מדברית חסרת רחמים, שמלטפת אותנו באהבה קשוחה, ומשאירה אותנו מסונוורים ושזופים כדבעי. שימו בצד את המודעות לסרטן העור, שימו בצד את הפגיעה בצבע ובמצב רהיטי הגינה שלכם, הרי שגם ההנאה של הישיבה בגינה נפגעת כאשר השמש פוגעת בנו ישירות, מסנוורת ומחממת בשיא העוצמה.

סוככי זרועות – הפיתרון האולטימטיבי לשמש בגינה

סוככי זרועות מקצועיים העשויים מבדים ייחודיים ובטכנולוגיה מתקדמת מאפשרים לכם ליהנות מההגנה המושלמת מהשמש החזקה בישראל, תוך מענה על כמה צרכים בו זמנית:

  • עיצוב מיוחד – אתם רוצים להגן על החצר שלכם מהשמש הקשוחה, אבל אתם רוצים לעשות את זה בסטייל, ובצדק. למה לפגוע באסתטיקה של הגינה? צבע, צורה, מרקם, כל הפרטים הקטנים שהופכים מוצר לא רק ליעיל, אלא גם לנאה!
  • עמידות מוגברת – לא כל הסוככים מיוצרים באותה הרמה, אבל יש חברות המציעות סוככים ברמה גבוהה במיוחד, סוככים שעמידים מול כל תנאי מזג אוויר, כולל רוחות חזקות, שמש קופחת, קורוזיה, גשמים עזים, ברד וכיו"ב.
  • טכנולוגיות שונות – תוכלו לבחור כיום סוכך בהפעלה (פתיחה וסגירה) ידנית או בהפעלה חשמלית. המנוע שקט וקטן, ועושה את עבודתו בנאמנות לאורך שנים רבות, תוך תיקון מהיר ופשוט של כל תקלה, במידה והיא עולה.

על הטכנולוגיה והחומרים

סוככי זרועות ברמה מאוד גבוה מצטיינים באיכות החומרים מהם הם עשויים. סוכך ברמה גבוהה יהיה מחובר לרצועות נירוסטה חזקים, ומצופים להגנה מרבית בפני קורוזיה העלולה להצטבר עקב תנאי הלחות במרבית חלקי הארץ (קורוזיה שאכן מתרחשת בסוככים ברמה נמוכה).

זרועות מתקדמות עם מנוע חכם, ציפוי עמיד וחומרים חזקים, יכולים לפעול ללא כל תקלות ועם מענה מצוין לצורך שלכם גם במשך שנים רבות, עם עשרות אלפי פתיחות וסגירות.

כתיבת תגובה

תפריט נגישות