הרצאה מעניינת לחברות וארגונים

בשנים האחרונות המודעות שלנו לאורח חיים בריא ולתזונה נכונה מעורר מחשבה בקרב רבים, שנאבקים להוריד את הקילוגרמים המיותרים או לשמור על גוף רזה, בריא ופעיל. ספרים, הצגות, הרצאות וסרטים עוסקים בנושא זה, אבל לפעמים דווקא הומור וצחוק הם אלו שעוזרים לעשות את המעבר. ההצגה "חייבת משהו מתוק" של איריס אסיה ואורלי מוריס, שתי בוגרות המסלול לתזונה בריאה ולאימון כושר גופני במכון וינגייט, היא תרופה מתוקה למכה.

ההצגה שמטיילת בכל רחבי הארץ ומתאימה לארגונים, חברות, ימי כיף, ערבי נשים וימי גיבוש, מציגה בצורה מצחיקה במיוחד את הסיטואציות בהן אנחנו עומדים בפני מבחן הבריאות. במסגרת ההרצאה-הצגה הזו מציגות השתיים סיטואציות יומיומיות ושואלות שאלות שכולנו מצאנו את עצמנו שואלים – איך לרדת במשקל, למה אנחנו לא יכולים להסתפק בקוביית שוקולד אחת, איך נתמיד באימון כושר גופני ואיך ללמוד לאהוב את עצמנו ולהעניק לעצמנו אהבה דרך אורח חיים בריא.

הזדמנות לפעילות ארגונית בריאה

חברות וארגונים רבים בארץ ובעולם מנסים לדרבן באופן קבוע את העובדים לשמור על אורח חיים בריא. עישון כבר מזמן הוא עניין אסור בחברות רבות, אכילה בריאה מתבטאת במנות שמוגשות בקפיטריה ופעילויות שמלמדות את העובדים להתמודד עם השמירה על אורח חיים בריא ולהיפטר מהרגלים רעים הן מקובלות. ההצגה "חייבת משהו מתוק" היא הרצאה-הצגה (או הרצגה, כפי שקוראות לכך שתי השחקניות המציגות), מדברת בדיוק אל הלב והבטן של עובדים שמנסים להתמודד עם התהליך הזה.

במסגרת ההרצאה-הצגה השתיים מציגות על הבמה סיטואציות יומיומיות שבהן אנחנו נתקלים בבעיה בשמירה על אורח חיים בריא ומציעות מגוון רחב של טיפים ועצות יעילות לשמירה על המשקל ועל אורח חיים בריא. במהלך הרצאה מרתקת מתקבלת תמונה מושלמת ותשובה לשאלה למה בעצם כדאי לשמור על אורח חיים בריא ואיך לעשות זאת בצורה נכונה, הדרגתית ומחייבת, כזו שאפשר לעמוד בה לאורך שנים ארוכות.

לצחוק ולשנות

ההצגה "חייבת משהו מתוק" מספקת שעה של הנאה, צחוק והומור שמאחוריהם הרבה ערך מוסף בתחום ה-welness, אורח חיים בריא. איריס ואורלי מטיילות עם ההצגה בכל רחבי הארץ ויכולות להגיע לכל חברה או ארגון בהזמנה מראש. זוהי הזדמנות לחוויה חברתית קבוצתית מושלמת – מצחיקה, מעוררת מחשבה ומשכילה, כזאת שממשיכה להשפיע על העובדים שלכם ועליכם הרבה אחרי שמחיאות הכפיים נשמעו וההצגה הסתיימה.

כתיבת תגובה

תפריט נגישות