התזה בארליס וקומפרסור

ביתו של אדם הוא מבצרו, וכדאי שמבצרו או ביתו יראו טוב. עבודות צבע המוסיפות לבית המון חיות ואיכות נהדרת. צבעים יכולים לשנות את כל המראה של הבית קיימות כל כך הרבה אפשרויות.

עבודות צבע
עבודות צבע שקיימות הן למשל צביעה בטיח ליצירת טקסטורות. צביעה זו נפוצה היום מאד ומוסיפה לבית המון. בנוסף ניתן לשלב צבעים בעיצוב הבית בצורה מיוחדת אולי שבלונות אולי פסים. בכל מקרה יש לבחור עבודות צבע בזהירות ולהתאים אותן למראה הכולל של הבית. בחברתנו תוכלו לקבל ייעוץ והדרכה לבחירת צבעים נכונים וצורת הצביעה.

צורת העבודה
ניתן לעבוד בכל מיני צורות. כמובן שיש את הדרך הפשוטה והרגילה של צביעה עם מברשת או מריחת שליכט עם שפכטל וכדומה. עם זאת, חבל להסתפק בדרך הפשוטה והארוכה היום קיימים בשוק המון מכשירים שמזרזים את העבודה ומוזילים את העלות. התזה בארליס וקומפרסור למשל היא אחת הדוגמאות הטובות ביותר לכך. התזה בארליס או בקומפרסור היא לקיחה של החומר לרב שליכט והתזתו בעזרת משאבה על הקירות. ניתן לחשוב כי במקרה כזה עבודת הצביעה תפגע כי היא לא נעשת לאט ובטוח. אך התוצאות בשטח מראות לנו כי שיטת ההתזה היא מצויינת.
לא רק שמתקבלת שכבה אחיה לחלוטין הי גם מתקבלת בזמן קצר יותר חוסכת שעות עבודה וכח אדם לכן היא מוזילה את העלות הכללית.

כיצד זה מתבצע
פעולת ההתזה היא פעולה פשוטה לגמרי. קיימים מכשירים שלתוכם מכניסים את החומר הרצוי והם בעזרת משאבה מתיזים את החומר על הקיר. ליד הקיר עומד בעל מקצוע ומורח את הצבע בצורה אחידה וישרה.


בחירת בעל מקצוע

בבחירת בעל מקצוע המתעסק בהתזה יש לשים לב כי בעל המקצוע שאתם בוחרים הוא בעל ניסיון. בהפעלת התזה בארליס או בקומפרסור יש לדעת מה עושים. בחרו בעלי מקצוע עם המלצות שאתם סומכים עליהם ושמעתם המלצות מחברים.
ודאו כי הוא מביא את הציוד בעצמו ועלות ההשכרה של הציוד כלולה כבר במחיר.

כתיבת תגובה

תפריט נגישות