טיפים להתנהלות מוצלחת מול חברת השליחויות

מי שנעזר בחברות שליחויות בקביעות נתקל בוודאי בטעויות החוזרות על עצמן, אבדן חבילות, הגעה לכתובת לא נכונה ופגיעה בפרטיות הלקוחות. בכדי למנוע תקלות אלה, קראו את ההמלצות הבאות.

מסרו פרטים נכונים בעת ביצוע ההזמנה

מרבית התקלות נובעות מחוסר תשומת לב ומתרחשות בזמן ביצוע ההזמנה. מקרים כמו מסירת כתובת לא מדויקת לאיסוף או הפקדה או מסירת פרטים לא נכונים לגבי משקל החבילה להעברה. לכן, וודאו בשיחת הטלפון או בעת ההזמנה ברשת כי מסרתם פרטים נכונים.

כאמצעי ביטחון בקשו מנציג חברת השליחויות לחזור על ההזמנה שלכם, וודאו שכל הפרטים מדויקים. במצב האידיאלי הוא גם ישלח לכם עותק כתוב של ההזמנה.

קבעו לוחות זמנים ברורים

בכדי למנוע אי נעימויות ובלבול הגדירו מה מבחינתם נחשב לזמן איסוף ומסירה מקובל, מהי סטייה נורמלית בלוח הזמנים ומה מבחינתכם נחשב לחריגה שעלולה להסב נזק לעסק שלכם. הגדרת הזמנים בחוזה ההתקשרות מול חברת השליחויות תמנע זלזול או התעלמות מהצרכים שלכם.

נתון שיש לקחת בחשבון הוא עיכובים הנובעים מתנאי מזג האוויר. איחור של עד שעתיים בימים גשומים הוא לגיטימי, וכך גם לגבי חסימות כבישים כתוצאה מהצפה, ברד או שלג.

מחכים לחבילה מנותן שירות?

אם אתם צפויים לקבל למשרדיכם מוצר שהזמנתם מספק, צרו עמו קשר יום לפני מועד האספקה המשוער, וודאו שהפרטים שבידיו נכונים: כתובת, קומה, מספר משרד וקוד כניסה. אישור הפרטים יבטיח כי המשלוח יגיע אליכם ולא לכתובת אחרת בשוגג.
מנעו פרצת אבטחה ונזק לעסק שלכם

חברות שליחויות עושות כל שביכולתן בכדי להבטיח שלמות החבילות והמסמכים שאתם מעבירים, אך הדבר אינו פוטר אתכם מהצורך לוודא כי המסמכים חתומים במעטפה סגורה ושהחבילה ששלחתם אטומה היטב.

דליפת פרטים אישיים ונתונים עסקיים שלכם מסוכנת, מה גם שלקוחות או שותפים עסקיים שיקבלו מכם חבילה מקומטת לא יחייכו בהבנה. וודאו שהפקדתם בידי השליח חבילות ומסמכים במצב תקין וסגורות.

גלו הבנה כלפי חברת השליחויות

גם החברה המקצועית ביותר טועה לעתים, והצורך לפקח באופן תדיר על עשרות שליחויות ועשרות עובדים הוא אתגר לא פשוט. לכן, אם נעשתה טעות בתום לב גלו הבנה ויישרו את ההדורים. נסו להבין איפה בדיוק הייתה נקודת הכשל ומה יכולתם לעשות בכדי למנוע את הטעות.

עם זאת, איחורים חוזרים, מסירת חבילות שגויות או פתוחות והתנהגות גסה מצד השליחים הפכו להרגל, ייתכן והגיע הזמן להחליף את חברת השליחויות ולשכור שירותה של אחרת. עם כל הכבוד להבנה ולרצון הטוב, שיבושים חוזרים בשליחויות עלולים להסב נזק לעסק שלכם.

בחסות הספקים: נותני שירות מומלצים למשרד.

קרדיט: ענבל ראוכורגר

כתיבת תגובה

תפריט נגישות