חברת אחזקת מבנים – האינטרס של כל בעלי המשרדים

בכל בוקר מחדש אתם מגיעים אל בניין המשרדים בו מתנהל העסק שלכם. מצד אחד, תוכלו להגיע אל בית העסק היושב בבניין מתוחזק היטב מא' ועד ת', אך גם תוכלו להגיע לבניין מוזנח שאינו מתוחזק. כבעלי עסקים, יש לכם אחריות גדולה כלפי צוות העובדים שלכם, האורחים המגיעים אליכם לפגישות וגם כלפי בעלי המשרדים האחרים. למה שלא תתחילו לעבוד עם חברת אחזקת מבנים ותיפרדו לתמיד מהדאגות המיותרות?

 

חולקים את אותו הבניין? חולקים את אותן הבעיות:

 

הדרך שלכם לשדרג את חזות הבניין ואת תפקודו, כבעלי עסקים בעלי אינטרס משותף העובדים באותו הבניין, היא באמצעות עבודה עם חברת אחזקת מבנים. איך חברה שכזו דואגת לכם ומה היא עושה בשבילכם? כל מה שאתם צריכים – מא' ועד ת', עובר דרך מנהל האחזקה שלכם. ישנן חברות המעניקות שירות נרחב הרבה יותר מאשר תחזוק, אלא גם שירות של שמירה בבניין ושירותי ניקיון. אתם תבחרו את השירותים המתאימים לכם על מנת להפוך את בניין המשרדים לראוי יותר.

 

איזה רושם תרצו להשאיר על המבקרים אתכם?

 

כאנשים שעושים עסקים, אחד הדברים החשובים ביותר בעסקים הוא להשאיר רושם. לצערכם, או שלא לצערכם, אין שני לרושם ראשוני, כך שיש לכם הזדמנות אחת בלבד להרשים את אנשי העסקים המגיעים אליכם לפגישה. רק נסו לדמיין את אנשי העסקים המבקשים לשטוף את ידיהם והם אינם יכולים לעשות זאת מאחר ומערכת המים בבניין תקולה. חברת אחזקה איתה תעבדו לא תתן לזה לקרות, זאת מאחר ונערכות ביקורות תקופתיות לכל מערכת וגם המענה שניתן במקרה של תקלה, ניתן במהירות ובמקצועיות.

 

האם באמת יש לכם זמן לג'וב נוסף במשרה מלאה?

 

במידה ואכן ישנו כשל בבניין או תקלה המחייבת מענה מיידי, מי ידאג לה? כאנשי עסקים עסוקים אין לכם באמת זמן לדאוג לתקלה במעלית או לקצר במערכת החשמל. חברת אחזקה שתעבוד אתכם ובשבילכם פוטרת אתכם מכל התעסקות או בירוקרטיה. דרך מנהל האחזקה שלכם נפתרות כל הבעיות והמענה שאתם מקבלים יהיה תמיד המענה המקצועי והראוי ביותר.

כתיבת תגובה

תפריט נגישות