חברת בניה בישראל

בין אם נבחן את תנופת הבניה של החברות הגדולות ובין אם נבחן את הפריחה שמאפיינת בשנים האחרונות את כלל תחום הבנייה – נמצא שיש ביקוש הולך וגובר אחר חברות בניה בישראל  אשר מחזיקות ביכולות מרשימות ורף אמינות גבוה ביותר, וזאת כי יש משקל רב לאיכות בחירת הקבלן המבצע. אי לכך יש להיות מודעים שלצד חברות בניה  איכותית ומקצועיות, ישנן לא מעט חברות בנייה בעלות כוונות טובות אך ללא ניסיון, או לחלופין עם ניסיון אך ללא רזומה חיובי.

כיצד בוחרים חברת בניה?

כיוון שיש משקל רב לאיכות בחירת חברת הבניה, יש לדעת כיצד לבחור אותה נכונה, ועל כ אגדנו עבורכם מגוון קריטריונים מובלים בתחום. מכאן שיש לבחון את כל בניית פרויקטים חדשים שיש לזקוף לזכותה, מהו הוותק של החברה, כמה שנים היא פעילה בתחום, האם יש נדבכים בהם היא יותר בקיאה (למשל אזורי קניות, בנייה קלה, או גורדי שחקים),יש לבחון מאלו תחומים ובאיזה ניסיון אישי מחזיקים האנשים שעומדים בראש החברה, יש לבחון אמינות ויחסי אנוש, יש לוודא שהחברה בעלת גב כלכלי  יציב וללא חובות כספיים וכמובן שיש לבחון אמינות באמצעות שיחה מקדימה עם לקוחות קודמים.

עלויות

בנוסף לכלל דגשי הברזל שהעלנו עד כה, נוסיף ונציין שיש לבחון עלויות, כאשר פה נציין שהן מחיר יקר מדי והן מחיר זול מדי אינם מהווים אופציה כדאית, אלא כל עוד המחיר נשאר בטווח המחירים הממוצעים, הרי שלפחות בהתאם לקריטריון זה מדובר בבחירה מבטיחה. עוד נחדד ונציין שלא פעם מומלץ לבחור בחברה מעט יותר יקרה, וזאת כי לעיתים בחירות זולות מתגלות לאחר מכן כהוצאות עתידיות יקרות, וזאת כי הפרויקט מתעכב (זמן שווה כסף), יש לתקן פעולות שכבר הושלמו ואף ניתן לאבד מתעניינים פוטנציאלים ובאופן כללי לפגוע בכלל ערך הנכס.

חשיבות בחירה מקצועית

לאור כל זאת נסכם שממש כפי שיש לבחון לעומק שותפים כלכליים, מיקום, חזון, עיצוב ודגשים פרקטיים, כך יש לבחון באותה רצינות תהומית את חברת הבניה המתפעלת, וזאת מתוך ההבנה שתפקידה של חברת בניה בישראל חולש על מגוון נדבכים שבסופו של יום משפיעים באופן ישיר על איכות התוצאה

כתיבת תגובה

תפריט נגישות