חוסר זקפה – איך מתמודדים?

גברים רבים יכולים לסבול מבעיות בתפקוד המיני. אחת הבעיות השכיחות ביותר בתפקוד המיני היא בעיה של חוסר זקפה.

בעיה של חוסר זקפה יכולה להיגרם בגלל סיבות שונות וחשוב שגברים ידעו שניתן לטפל בה בצורה פשוטה יחסית. על ידי לקיחת כדורי חשק מיני כמו למשל כדורי וויאגרה ניתן להגיע לזקפה. בשוק קיימים כדורים טובים יותר מכדור הוויאגרה כמו למשל כדורי יגואר און אשר מגבירים את האונות ואת החשק המיני.

קבלת עזרה מכדורים מסוג זה יכולה לסייע לגברים רבים ליהנות ממגע מיני ולהיות מאושרים יותר בזוגיות שלהם. קבלת טיפול מסוג זה היא פשוטה מאוד ופעמים רבות כל מה שצריך לעשות הוא לבקש את הכדורים מרופא המשפחה.

חוסר זקפה

חוסר זקפה – כמה זה נפוץ?

חוסר זקפה היא בעיה שכיחה מאוד בקרב גברים. רוב הגברים יתקשו לפחות פעם אחת או יותר במהלך חייהם להגיע לזקפה. ללא זקפה לא ניתן לקיים יחסי מין או להגיע לעונג מיני. גברים רבים מתביישים בבעיה זו או חשים מבוכה. למעשה, אין צורך לחוש מבוכה בשל בעיה זאת שמהווה בעיה טבעית מאוד ונורמלית. הצעד הראשון להתמודד עם הבעיה הזאת הוא לשוחח עליה עם בת הזוג שלנו ולומר לה שאנחנו נמשכים אליה מאוד.

ככל שנקדים להכיר את הבעיה ולטפל בה כך נוכל ליהנות מאיכות חיים גבוה יותר. מין הוא חלק חשוב מהבריאות הרגשית שלנו וכאשר אנחנו לא יכולים לממש את המיניות שלנו אנחנו יכולים להיות לא מאושרים. כל גבר שסובל מבעיה מסוג זה יכול לפתור אותה באופן קל מאוד על ידי לקיחת תרופות או טיפולים מסוגים אחרים.

חוסר זקפה – האם ניתן להתמודד ולהתגבר על כך?

חוסר זקפה יכול לקרות לכל גבר. גבר אשר מתמודד עם חוסר בזקפה במשך תקופה של מעל מספר חודשים יכול לפנות לאיש מקצוע כמו רופא המשפחה לשם קבלת עזרה. אם אנחנו לא רוצים לקחת כדורים אנחנו יכולים לעשות שימוש גם במוצרים טבעיים יותר אשר נועדו להגביר את החשק ולעורר את הזקפה.

לא משנה איזה סיוע נקבל – מה שחשוב הוא שאכן נקבל סיוע. היכולת שלנו לממש את החשק המיני שלנו היא יכולת חשובה מאוד והיא קשורה קשר ישיר למימוש עצמי ותחושת סיפוק. ככל שנקדים לקבל סיוע כך נוכל לשים את הקשיים הרחק בעבר ולהתקדם אל עבר עתיד בו נהיה מסופקים ומאושרים יותר מבחינה מינית בזוגיות שלנו ומבחינה אישית.

מעבר לטיפול בחוסר זקפה, יכולות לצוץ עוד מגוון בעיות הקשורות לבריאות מינית – גם בגילאים צעירים. טוב לדעת, אם כך, שיש אתר שמרכז פתרונות לרוב הנושאים המוכרים – האתר נקרא "טבע אונליין". ניתן למצוא מידע נוסף על כך בקישור הבא.

 

כתיבת תגובה

תפריט נגישות