חמישה דברים שלא ידעתם על חימום תת רצפתי

רבים מאתנו חושבים לפעמים על התקנה של חימום תת רצפתי, בעיקר משום שיצא לו שם של חימום נעים במיוחד. אכן, מדובר על חימום שנחשב לנעים ביותר מכל אמצעי החימום האחרים, ויש לו הילה מיוחדת של ייחוד, מאחר שהוא מותקן מתחת לריצוף שלנו. עם זאת, מעבר ליוקרה ולחום הנעים שהוא מפיץ, יש עוד כמה דברים שכדאי לדעת על החימום התת רצפתי, כדי שתבינו מה היתרונות בהתקנתו ובמה זה כרוך.

אז מה כדאי לדעת?

  1. הוא מתחמם בכמה שיטות – אפשר להתקין חימום תת רצפתי שיחומם על בסיס של מים חמים, ואפשר להתקין מערכות לחימום שמבוססות על חשמל. כך או כך אתם תיהנו מהיתרונות של המערכות, אבל ברור כי לכל מערכת יש יתרונות משלה. המערכת שמבוססת על מים חוסכת יותר בחשמל, אך המערכת שמבוססת על החשמל הרבה יותר זולה ופשוטה להתקנה – כך שאתם יכולים לבחור במה שעדיף עבורכם.
  2. זה באופן כללי חוסך – אפילו אם תבחרו במערכת של חימום תת רצפתי שמבוססת על חשמל, אתם תגלו שזו מערכת שחוסכת לכם לא מעט בצריכת החשמל שלכם. בהשוואה לפתרונות חימום אחרים שמבוססים על חשמל, מערכת החום התת רצפתי חוסכת בין 20 ל30 אחוז בצריכת החשמל שלכם! מדובר על חיסכון עצום בחורף, וכך אתם יכולים לעבור את החודשים הקרים מבלי שאתם מבזבזים כספכם לחינם.
  3. היא המערכת הבטוחה ביותר – עוד יתרון חשוב אשר לא כולם יודעים על מערכות של חימום תת רצפתי הוא הבטיחות הרבה הכרוכה בשימוש במערוכת אלו. נסו לחשוב על כמעט כל אמצעי אחר של חימום – תנורים חשמליים, תנורי גז וסולר, קמינים, וכיו"ב. כל אלו אמנם אמצעים מחממים, אבל יש סכנה גבוהה מאד להתלקחות בעקבות השימוש בהם ואף לשריפה, ואנו גם נרחיק מהם ילדים, שכן יש גם חשש לכוויה. לעומת זאת במקרה של מערכות החימום שהן תת רצפתיות אין שום סכנה כזו! המערכת כולה הרי מותקנת במקום סמוי שאין אליו גישה, והמערכת נחשבת מזה שנים כמערכת החימום הבטוחה ביותר שיש.
  4. היא נוחה לעיצוב הבית – כל אמצעי אחר לחימום הבית שלכם תופס מקום. אפילו הרדיאטור שנחשב לבטיחותי – איננו יפה במיוחד ותופס מקום רב. המזגן אף הוא תופס מקום על הקירות. לעומת זאת, מערכת של חימום תת רצפתי היא סמויה לגמרי וחסכונית במקום!
  5. הוא מביא לחימום מהיר – עוד דבר שכדאי לזכור על חימום תת רצפתי, זה שמדובר על מערכת שמביאה לחימום מהיר במיוחד של החדר. המערכת מתוכננת כך שהחום לא רק יצא מהרצפה אלא גם ישפיע במהירות על התקרות ועל הרצפה, ומכאן אתם תוכלו לקבל פתרון הולם ואיכותי מאד.

ועכשיו ברור מה אם מפיקים מכך

אחרי שהכרתם לעומק את החימום התת רצפתי, ברור כמה יתרונות תוכלו להפיק ממנו – ומדוע זה החימום המושלם עבורכם.

כתיבת תגובה

תפריט נגישות