חתונה בלי ילדים: האם זה אפשרי וכדאי?

אירוע החתונה הוא אחד מהאירועים היותר מגוונים מבחינת קהל האורחים ומנעד הגילאים: מצד אחד החברים הטובים, מהצד השני המשפחה הגדולה. בעוד ישנם אירועים בהם מרבית האורחים חולקים את אותו השנתון, באירוע זה ניתן לראות מנעד גילאים רחב המתחיל בילדים בגילאים קטנים מאד ועד בני המשפחה המבוגרים יותר הכוללים גם את סבא וסבתא. לא מעט זוגות תוהים האם לחגוג את אירוע החתונה ללא ילדים, ולהגדיר את האירוע כאירוע מבוגרים יותר. האם כדאי לעשות זאת?

 

ראשית, הגדירו: מדוע אתם רוצים לחגוג בלי ילדים?

עוד הרבה לפני שתחשבו איך לפנות אל האורחים שלכם בבקשה שלא להגיע עם ילדים אל גן אירועים במרכז, נסו להבין בעיקר מה המוטיבציה שלכם לעשות זאת. לא מעט זוגות מעידים כי החשש הגדול שלהם הוא שבעקבות הגעת האורחים עם ילדים קטנים, הם יהיו תלויים בהם ועל כן סביר כי הם יעזבו את האירוע מוקדם מהצפוי. כידוע, מרבית האירועים נחגגים בשעות הערב, כך שלקראת השעה 22.00 לערך מגלים הילדים עייפות וכך ההורים נאלצים לסיים את החגיגה.

 

גם האחיינים שלכם הם ילדים – מה איתם?

חשוב לזכור כי בעת שאתם דורשים מהאורחים שלכם שלא להגיע עם ילדים קטנים, אתם למעשה גם משאירים את האחיינים שלכם מחוץ לתמונה. כידוע, המון זוגות לא מוכנים לוותר על נוכחות האחיינים באירוע שלהם, כך שיוצא מצב בו אתם מאפשרים לאורחים מסויימים להגיע עם ילדים, בעוד שמשפחות אחרות צריכות לדאוג לבייביסיטר על פי דרישתכם. מצבים שכאלו יוצרים המון פעמים מבוכה והרמת גבה, כך שחשוב לשקול כל צעד כזה לפני שאתם אכן מחליטים להשאיר את הילדים מחוץ לחגיגה.

 

איך מדגישים בהזמנה כי האירוע ללא ילדים?

במידה ואכן החלטתם לערוך את אירוע החתונה שלכם עם גני אירועים במרכז כאירוע השייך רק למבוגרים, ואחרי שגיבשתם עמדות בעד ונגד, כדאי לדעת איך משקפים בפני האורחים שלא להגיע עם ילדים. הדרך הטובה ביותר היא להשתמש בהומור. ניסוחים קרים ורשמיים מתקבלים המון פעמים בצורה לא טובה, כך שכדאי להימנע מניסוחים בדמות "הכניסה לילדים אסורה". תוכלו לשקף את החלטתכם בדרך מחוייכת יותר: "כשהילדים ינוחו, אתם תחגוגו", "גם לכם מגיע לחזור לימי הצעירות שלכם", "מהחתונה הזו תצאו עם מזכרות לילדים" וכדומה. בסופו של דבר, אתם מארחים והם אורחים.

 

ומה למנהלי האירועים יש להגיד על זה?

אירוע חתונה שבו לא נוכחים ילדים הינו אירוע שכמט ולא ניתן להוציא אותו לפועל. עליכם לזכור כי לבטח יש לכם במשפחה ילדים קטנים – החל מבני הדודים ועד אחים קטנים שיש לכם בעצמכם. אירועי החתונה הינם אירועים מגוונים מאד מבחינת סוג הקהל והגילאים, כך שכדאי לחבק את העובדה הזאת ולא להתנגד לה. צאו מנקודת ההנחה כי מי שמגיע לחגוג אתכם חתונה קטנה במרכז, מגיע בכדי לשמח אתכם, לאהוב אתכם ולפרגן לכם.

כתיבת תגובה

תפריט נגישות