חתן וכלה שמעניקים מתנות: בעד ונגד מזכרות לאורחים

כבר לא בטוח מי מתרגש יותר: אתם או האורחים שלכם. אירוע החתונה שלכם כבר ממש עוד רגע כאן ואתם נמצאים בשלהי הפקת האירוע! כל יום שעובר מעלה לכם עוד רעיון ועוד רעיון לשדרוג האירוע, וכעת אתם שואלים את עצמכם האם אכן כדאי לשלב מזכרות לחתונה שיוענקו לאורחים בסוף האירוע. מה דעתכם – צריך או לא צריך מזכרות?

 

בעד: אירוע של פעם בחיים צריך לזכור!

לאורך השנים ובעיקר בתקופה האחרונה, עולה שוב ושוב השאלה האם החתן והכלה, המשקיעים המון כסף באירוע החתונה, צריכים גם להעניק לאורחים מזכרות. בסופו של דבר, ההחלטה היא של הזוג המאושר, אך כן כדאי להזכיר לכם דבר חשוב: המטרה הגדולה של המון זוגות היא שהאורחים יזכרו את האירוע. איך דואגים לכך שהאורחים יזכרו את האירוע? עם מזכרות לחתונה. חוויה נמדדת על פי תחילתה ועל פי סופה, כך שבעת שאתם חותמים את האירוע עם שי צנוע שתעניקו להם, אתם מבטיחים את שביעות רצונם ויכולים להיות בטוחים שהם יזכרו את האירוע שלכם.

 

נגד: הוצאה מיותרת, התעסקות מיותר

מנגד, בעת שמחליטים לשלב מזכרות לחתונה, צריכים לקחת בחשבון שני דברים עיקריים: גם משקיעים עוד כסף שנלקח מתקציב האירוע וגם מוסיפים התעסקות נוספת להפקת האירוע. האם מדובר באמת על הוצאה נחוצה והאם אירוע לא יכול להיות מוכתר כהצלחה גם ללא הענקת מזכרות? מצד אחד אכן עליכם לעבוד ולהשקיע עוד לטובת מתן מזכרות, אך מצד שני זיכרו תמיד כי אתם אלו שתחליטו כמה להשקיע במזכרות – החל ממזכרת בכמה שקלים ועד מזכרת בעשרות שקלים לאורח.

 

העמק השווה ומה מעניקים לאורחים?

תמיד כדאי לא לשלול שום דבר על הסף, בעיקר כשמדובר על אירוע החתונה שלכם. איך בכל זאת אפשר להגיע לעמק השווה? עם מזכרות לחתונה במחיר שפוי. אם כן, מה תוכלו להעניק לאורחים שלכם? ניתן להעניק פמוטים ממותגים, צ'ייסרים עם תאריך האירוע, ספר תהילים אישי שיונח על צלחת של כל אורח ואפילו דלי עם סוכריות – על מנת שהאורחים יזכרו את האירוע שלכם כאירוע מתוק.

כתיבת תגובה

תפריט נגישות