טוב לדעת – פתרונות אריזה איכותיים למעבר דירה חלק

בעוד מעבר דירה או בית נתפס בקרב אנשים רבים כסיוט של ממש, זה לא חייב להיות ככה. בעוד לרובנו מעבר דירה מעלה אסוציאציות של לחץ, עבודה קשה ובלתי נגמרת וגם אובדן של כמה פריטים אשר הלכו לאיבוד במהלך המעבר או ניזוקו בדרך זו או אחרת, חשוב להבין כי קיימות דרכים פשוטות יחסית לגרום לתהליך מעבר הדירה להיות חלק, בטוח ופשוט.

אחת הדרכים הטובות ביותר לוודא שאתם מקפלים את הבית, מעבירים אותו וגם פורקים בשלום ובאופן חלק ופשוט, היא על ידי הצטיידות מבעוד מועד בפתרונות אריזה מתאימים ואיכותיים.

חשיבותן של אריזות איכותיות ומתאימות היא רבה וגדולה הרבה יותר ממה שרובנו חושבים.

אריזות מסוגים וגדלים שונים – הסוד לקיפול מהיר ונוח של הבית

אחד הדברים הפשוטים והמתבקשים ביותר הוא לדאוג לאריזות בגדלים שונים ומסוגים שונים. אריזות שיתאימו לבגדים, כאלו המתאימות לכלים שבירים (יחד עם חומר מרפד בכמות נכבדה…), אריזות קטנות לכל הדברים הקטנים והרבים שלנו וכד'.

רובנו כלל איננו חושבים על קנייה מרוכזת של אריזות איכותיות בגדלים ומסוגים שונים – אנחנו פשוט מתחילים לאסוף קרטונים מכל הבא ליד, ממרכז המחזור הקרוב לביתנו, מהמחסן ומחברים, במקום להקדיש חצי שעה לנסיעה לחנות ורכישה מסודרת של אריזות במגוון גדלים (או לחילופין – הזמנה באינטרנט וקבלה של הקרטונים והאריזות השונות ישר לדלת ביתנו).

כך גם נחסוך את כאב הראש של איסוף ארוך טווח של קרטונים וגם נצטייד בצורה הטובה ביותר לקראת שלב אריזת הבית.

כאשר ברשותנו אריזות בגדלים ובצורות שונות, נגלה פתאום שקיפול ואריזת הרכוש שלנו הרבה יותר פשוט ונוח ממה שחשבנו שיהיה. זה נראה כמו הבדל קטן, אך בפועל זהו שינוי שעושה הבדל עצום, גם מבחינה פרקטית וגם מבחינת ההרגשה הכללית של סדר ויעילות באריזה.

אריזות איכותיות גם מבטיחות בטיחות מרבית לחפצים שלנו

מעבר לשלב האריזה אשר יהיה נוח ופשוט הרבה יותר, להצטיידות באריזות איכותיות ומתאימות חשיבות מכרעת גם בכל הנוגע לשלום החפצים שלנו. רבים מאיתנו מכירים את התחושה הלא נעימה של פריקת ארגזים בבית או בדירה חדשים, כאשר אנו מגלים כי פריט זה או אחר אשר כל כך אהבנו נשבר, נמחץ או נהרס בצורה מסוימת.

שימוש באריזות איכותיות, קשיחות דיו ומרופדות במקרה הצורך, תבטיח סיכויים גבוהים מאוד לכך שכל חפצינו יגיעו ליעדם החדש בשלום. כאשר האריזות מתאימות בגודלן ובצורתן וכאשר מדובר באריזות איכותיות ועמידות, כל שלבי הטלטלות, העמסות ופריקות של הארגזים יעבור בשלום מרבי. עוד סיבה טובה לכך ששווה להשקיע את המאמץ, הזמן ומעט הכסף הנדרשים על מנת להצטייד באריזות איכותיות ומתאימות למעבר הדירה.

לסיכום, אם אתם עוברים דירה ומעוניינים שהמעבר יעבור בקלות, בפשטות, בשלום ובלי יותר מדי מפחי נפש, עשו לעצמכם טובה והצטיידו בגדלים שונים של קרטונים למעבר דירה. זה כולל פתרונות אריזה מתאימים, החל מהקרטונים ועד לנייר דבק טוב, אמצעי ריפוד וכד'.

 

 

כתיבת תגובה

תפריט נגישות