טיול מוזיאונים בצפון

אם אתם מזמינים וילה בצפון ורוצים לשלב גם ביקור במוזיאונים מעניינים, תוכלו למצוא באזור לא מעט כאלה, שכדאי לשלב במסגרת החופשה בצפון. הנה דוגמא לכמה מהם:

  1. המוזיאון הפתוח שבתל חי – הזמנתם וילה בצפון ואתם שוהים ליד קריית שמונה? המוזיאון הפתוח שבתל חי הוא אתר שאסור לכם לפספס. המוזיאון, שהוקם בשנת 1992, נמצא בתל חי שליד קריית שמונה והוא מוקף בנופים מקסימים. יש בו מוזיאון פתוח לצילום מעניין מאד ופעילויות חינוכיות שונות לצד תערוכות קבועות ומתחלפות. סטודנטים הלומדים במכללת תל חי הסמוכה לו נוהגים להציג בו מדי פעם את עבודותיהם והוא ללא ספק מוזיאון מיוחד במינו.
  2. מוזיאון הכט באוניברסיטת חיפה – אם אתם מחפשים וילות בצפון באזור חיפה, תוכלו למצוא בעיר גם לא מעט מוזיאונים מעניינים. מוזיאון הכט שהוקם בשנת 1984 ונמצא באוניברסיטת חיפה עצמה מציג מגוון רחב מאד של תערוכות בנושאים שונים, כמו ארכיאולוגיה וגם אמנות. במקום נערכות גם פעילויות שונות לקהל הרחב ויש בו גם מרכז למידה המיועד לבתי הספר וכולל הפעלות שונות לפיתוח החשיבה.
  3. המוזיאון הפתוח בתפן – בגן התעשייה שבתפן נמצא מוזיאון מעניין מאד המושך אליו רבים. מי שמזמין וילה בצפון שנמצאת בגליל המערבי כדאי לו לעצור לביקור במוזיאון זה. במוזיאון מוצעות הדרכות מסודרות לקהל הרחב והוא מפגיש את המבקרים בו עם נושאים הקשורים לאמנות ולטכנולוגיות חדשניות.
  4. בית המאירי בצפת – מוזיאון זה מתאים לביקור לכל מי שמתעניין בהיסטוריה של ישראל ובעיקר בהיסטוריה של העיר צפת. אם אתם מזמינים וילות בצפון לנופש ליד העיר צפת, בית המאירי הוא ללא ספק אתר שהוא בגדר חובה. המקום נמצא ברובע העתיק של העיר, ומובילות אליו סמטאות יפהפיות. הוא נמצא בתוך מבנה עתיק וכולל שלוש קומות. הוא מתאר את חייהם של זקני צפת ותקופות קודמות, תוך התייחסות לחיי היום יום, ללבוש, לכלי הבית ועוד.
  5. אחוזת דוברובין ביסוד המעלה – המקום המיוחד הזה מציג את סיפורה של משפחת דוברובין, שהתגוררה במקום החל משנת 1909. אפשר להסתובב בחווה באופן עצמאי או להצטרף לסיור מודרך . במקום ישנה פינת חי, שחזור של המטבח, חדרי המגורים השונים וגם אפשרות לראות מקרוב את הכלים שבהם השתמשו באותה התקופה.
  6. מוזיאון אדם ותכשיט – יוצאים לחופשה של כמה ימים בצפון? אם כן, כדאי לכם לעצור לביקור במוזיאון אדם ותכשיט, מוזיאון לאמנות שהוקם על ידי האמנות אורה טננבאום. המוזיאון מציג את סיפורה של המדינה דרך אלמנטים היסטוריים שונים, אלמנטים ארכיאולוגיים, גיאוגרפיים וגם אומנותיים. במוזיאון ישנם אלפי תכשיטים מהם אפשר ללמוד לא מעט על ההיסטוריה של המדינה ובאופן קצת אחרת. במקום מתקיימים סיורים המיועדים לקהל המבקרים.

כתיבת תגובה

תפריט נגישות