טיסות לחופשות מהנות

ניתן כיום לטוס במחירים נמוכים במיוחד ליעדים רבים, ולהוריד בכך את רמת ההוצאות. אין זה משנה מהי מטרת הנסיעה – עסקים, טיול, לימודים, ביקור קרובי משפחה, או כל מטרה אחרת.

טיסות לואו קוסט הן הצעקה האחרונה בעולם הטיסות. מעולם לא היה כדבר הזה, כאשר ניתן להשיג כרטיס טיסה הלוך-חזור ליעד נבחר באירופה, כאשר המחיר נמוך יותר ממחירן של זוג נעליים חדשות. ובכן, מסתבר שהשיטה התחרותית בכלכלה בת ימינו מסייעת ביצירת תמריצים לתחרות, דבר שללא ספק מיטיב עם הלקוחות חובבי הטיולים. אין מדובר בהפרשים של דולרים בודדים בחיסכון זה, אלא בהבדלים בני עשרות אחוזים, שלעיתים קרובות למדי באים לידי ביטוי בעשרות ואף במאות של דולרים אמריקאיים.

טיסות זולות – הרעיון העומד מאחוריהן

חברת Virgin Airlines האוסטרלית הייתה חלוצת הרעיון של טיסות זולות ברחבי העולם. ישנם מספר רעיונות יסודיים שסייעו להוציא הקונספט המדובר מן הכוח אל הפועל:

  • אין ארוחות או כיבוד חינם בטיסה – המעוניינים יכולים לרכוש מזון בנפרד
  • המטוסים פשוטים: ללא כיסאות יוקרתיים, וילונות מעוצבים, טלוויזיות בילד-אין על המושבים ועוד – מינימיזציה מהסוג הזה מקטינה עוד יותר את עלויות אחזקת המטוס.
  • הכרטיסים אינם נרכשים באמצעות סוכני נסיעות, אלא באמצעות אתר האינטרנט של אותה חברת תעופה, או טלפונית מול החברה.
  • מיסי נמל קטנים, בשל נחיתה בנמלי תעופה קטנים
  • ועוד

חברות אחרות ראו שהשיטה עובדת ואימצו אותה גם כן. כך הגיעה השיטה לארצות אחרות ברחבי העולם, כמו למשל בריטניה, עם חברת התעופה Tomson כחברה המובילה שיטה זו.

טיסות זולות לבריטניה – כיצד זה עובד

חברת התעופה הבריטית, Tomson, מפעילה עשרות קווי תעופה בבריטניה ומחוצה לה, כולל ישראל. חברה זו יודעת להנפיק כרטיסי טיסה מהזולים באירופה. החברה החלה פעילותה בישראל בשנים האחרונות ניתן באמצעות לרכוש טיסות זולות לבריטניה, ובעיקר לבירתה – לונדון.

החברה מאפשרת גם טיסות המשך מלונדון לרחבי אירופה כולה, כאשר הטיסה מתבצעת במטוסים בטוחים וחדישים, רובם יהיו מדגם בואינג 747. כאמור אין סוכנים חיצוניים עבור הזמנת הכרטיסים, שיכולה להתבצע באמצעות אתר האינטרנט.

המחירים הנמוכים של חברת Tomson שוברים כל אפשרות לתחרות מצידן של המתחרות הגדולות, כמו בריטיש איירווייז, אל-על ועוד, למרות שאף אצלן ניתן מפעם לפעם למצוא טיסות זולות לבריטניה (בעיקר בעונת החורף).

טיסות שכר נוטות לאיחורים יותר מטיסות סדירות – זאת בשל הקדמות במועדי הטיסה ו/או נחיתות בנמלי תעופה מרוחקים וקטנים. גם בשל עניינים כאלו תקבלו הנחה על רכישת כרטיסי טיסה מסוג זה. תוכלו לבקש מסוכן נסיעות הנחה (במילים אחרות, להתמקח עמו על העמלה שהוא מקבל, שהינן גבוהות במיוחד בטיסות מסוג זה).

בשל אופי הטיסות הייחודי והחברות הפחות מוכרות המבצעות טיסות אלו, כדאי להסתייע בסוכן נסיעות אמין, העובד מול החברות הללו זמן ממושך.

כתיבת תגובה

תפריט נגישות