טיפול בגלי הלם: מה אנחנו צריכים לדעת?

טיפול בגלי הלם הוא הליך רפואי המשתמש בגלי קול כדי לפרק פסולת מושפעת בגוף. זהו אחד הטיפולים הנפוצים ביותר עבור אנשים שעברו התקף לב או שבץ. גלי הלם נוצרים על ידי מכשיר הנקרא מחולל גלי הלם אקוסטיים, אשר שולח גל קול בעוצמה גבוהה לאזור הפגוע בגוף. גלי הקול בעוצמה גבוהה מפרקים פסולת בגוף ומסייעים בזרימת הדם לעבר אזורים בריאים. מחוללי גלי הלם אקוסטיים זמינים בבתי חולים ובמשרדי רופאים, אך ניתן לרכוש אותם גם באינטרנט לשימוש בבית.

 

טיפול בגלי הלם

טיפול בגלי הלם הוא סוג של טיפול לא פולשני שמטרתו להפחית כאב ודלקת על ידי גירוי תהליך הריפוי הטבעי של הגוף. טיפול בגלי הלם קיים מאז שנות ה-80, אך רק לאחרונה הוא הפך פופולרי. הוא הוצג לראשונה בגרמניה ומאז התפשט למדינות אחרות כמו ארה"ב, שוויץ ואוסטרליה. זהו הליך בטוח מאוד ללא תופעות לוואי חמורות. ניתן להשתמש בטיפול בגלי הלם למגוון פציעות כגון נקעים, מתיחות, התכווצויות שרירים, פציעות ספורט או כאבי מפרקים. טיפול בגלי הלם הוא סוג של טיפול המשתמש בגלי הלם כדי לפרק את מצבורי השומן בגופך. האזורים הנפוצים ביותר שבהם משתמשים בגלי הלם הם הירכיים, אך ניתן להשתמש בו גם באזורים אחרים כמו הבטן או הזרועות שלך.

טיפולי גלי הלם אינם חדשים, אך לאחרונה הם הפכו פופולריים לאחר שמחקר הראה שהם יעילים בהפחתת הצלוליט. טיפולי גלי הלם פועלים על ידי שליחת תנודות בתדר נמוך לתוך העור אשר מפרקות את מצבורי השומן ועוזרות להם לזרום חזרה לזרם הדם. זהו הליך לא פולשני ואינו דורש זמן השבתה או זמן התאוששות.

 

מהו טיפול בגלי הלם

טיפול בגלי הלם עם חברת המרכז לטיפול בגלי הלם הוא סוג של טיפול לא פולשני המנצל את הזרם החשמלי כדי לעורר את קצות העצבים. הוא משמש לטיפול בכאב, התאוששות מפציעות ואירועים טראומטיים אחרים, ולשיפור התפקוד המוטורי בחולים עם הפרעות נוירולוגיות. טיפול בגלי הלם הוא אחד הטיפולים הנפוצים ביותר בשיקום גופני. זה הוכח כיעיל עבור סוגים רבים ושונים של פציעות, כולל כאלה הנגרמות על ידי שבץ מוחי, פגיעה בחוט השדרה, פגיעה מוחית, גידול בחוט השדרה, טראומה או ניתוח. טיפול בגלי הלם הוא טיפול לא פולשני המשתמש בגלי קול לטיפול במגוון מצבים. הוא משמש לעתים קרובות בטיפול במחלות כגון דלקת פרקים, כאבים כרוניים ודיכאון. טיפול בגלי הלם קיים כבר עשרות שנים והוא נחקר רבות בתחום הרפואה. זה הוצג לראשונה על ידי ד"ר ג'ון לאטימר בשנות ה-40 והוא השתמש בקולו שלו כדוגמה לאופן שבו זה עבד. הטכנולוגיה שמאחורי טיפול בגלי הלם אינה מובנת לחלוטין, אך היא משתמשת בגלי קול כדי לעורר קצות עצבים במוח כדי לעזור לנוירופלסטיות – מה שאומר שאתה יכול להשתמש בטכנולוגיה זו כדי לעזור למוח שלך להחלים מפציעות או מחלות כמו דיכאון ומחלות כרוניות. וכאב

 

כתיבת תגובה

תפריט נגישות