טיפים לבחירת כסאות מעוצבים

טיפים לבחירת כסאות מעוצבים

כסאות יכולים לשנות לחלוטין את פני המטבח, הסלון ופינת האוכל וכדאי לבחור אותם בין היתר גם על סמך שיקולי עיצוב. בנוסף, יש כיום מגוון רחב של כסאות וניתן לחסוך בהוצאות על ידי השוואת מחירים

ענף הריהוט מוכיח שעיצוב לא חייב לבוא על חשבון פונקציונאליות ואיכות. מי שחיפש לאחרונה כסאות בטח כבר גילה שיש שורה ארוכה של דגמים מעוצבים ומרשימים, חלקם במחירים אטרקטיביים. בעזרת כסאות מן הסוג הזה ניתן לשנות לטובה את חלל הפנים ולהשפיע בעיקר על פינת האוכל, המטבח או הסלון. כל מה שצריך לעשות הוא לדעת כיצד לבחור את הכיסאות ולהשתמש בטיפים הנכונים.

הנה למשל כמה עצות שיכולות לעזור למי שמתלבט בין סוגים מסוימים של כסאות מעוצבים:

א. יצרן – נסו להשוות בין הכיסאות לפי היצרן והמותג. יצרן מוכר עם מוניטין חיובי בדרך כלל יעניק אחריות לתקופה ארוכה וישקיע בחומרי הגלם. לעומת זאת, יצרן שמוכר את הרהיטים במחירים זולים עלול לגרום לכם עוגמת נפש. קחו בחשבון שמה שזול עולה ביוקר ובחרו כיסא שהוא גם מעוצב וגם נוח לישיבה. את הפרטים על היצרן תוכלו לאסוף באינטרנט.

ב. חומר – הדרך הפשוטה להשוות בין כסאות מעוצבים היא לפי החומר שממנו הם מיוצרים. כאן תוכלו לבחור בין כיסא דמוי עור, פלסטיק, מתכת, עץ, ראטן וכן הלאה. החומר צריך להתאים למקום שבו אתם עומדים לשים את הכיסאות. חלק מחומרי הגלם מיועדים לחלל החוץ ועמידים גם בפני חשיפה ישירה לשמש ולפגעי מזג אוויר, בעוד אחרים מתאימים לחלל הפנים בלבד.

ג. מאפייני הכיסא – בדקו היטב מה מאפיין את הכיסא שלכם. הגדירו מראש את הצרכים והשוו בין כיסא מרופד, כיסא עם גב גבוה, כיסא אורטופדי וכיסא מתקפל. כיסאות מעוצבים עם מאפיינים מיוחדים עולים בדרך כלל יותר כסף, אך הם בהחלט שווים את ההשקעה.

איפה קונים את הכיסא ואיך חוסכים בהוצאות מיותרות?

המקום שבו תקנו את הכיסאות ישפיע ישירות על מסגרת התקציב שלכם. השוו בין מחירי חנויות, רשתות ואתרי אינטרנט. בדקו אפשרות לרכוש כיסא מתצוגה כדי לחסוך בהוצאות, אך ודאו גם שאותו כיסא אכן איכותי ובמצב טוב. נסו לקבל המלצות מחברים ובני משפחה ואל תתביישו להתמקח על כיסא שאתם רוכשים יחד עם רהיטים אחרים כמו פינת אוכל, שולחן ועוד.

אפשר לחסוך בהוצאות גם על ידי ניצול קופונים והטבות. המתינו למבצעי החגים וסוף השנה ובדקו כיצד הם יכולים לשרת אתכם. הקופונים יכולים להיות תקפים לגבי כל הכיסאות או בדגמים ספציפיים בלבד. מבחינתכם, הדבר החשוב הוא גם כאן להגדיר מראש את מסגרת התקציב. החליטו כמה אתם רוצים להשקיע בכיסאות וכך תימנעו מחריגה. בנוסף, זכרו שהכיסאות אמורים לשמש אתכם למספר שנים ברצף. השקיעו בכיסאות טובים ומעוצבים ולא תתאכזבו.

כתיבת תגובה

תפריט נגישות