טיפים לבטיחות ילדים שמשחקים בגינה הפרטית, בגינה הציבורית או בחיק הטבע

מה הופך את "בחיק הטבע" או אפילו הגינה השכונתית לכל כך נהדר? האוויר הצח נהדר. הצמחים ובעלי החיים נהדרים. תחושת החופש גדולה. אפילו ילדים יכולים ליהנות מהבילוי בחיק הטבע, אך מספר אמצעים, יכולים לסייע בהבטחת ביטחונם.

סכנות לילדים במשחק בחוץ יכולות להתקיים ממש מחוץ לדלת הכניסה לבית או לבית האחורי. המעקות צריכים להיות קרובים מספיק כדי למנוע מילדים להיתפס בראשם, או להחליק דרכם. יש לחסום יציאות ומדרגות, כדי למנוע נפילות.

לאחר מכן, כאשר ילדים משחקים בחצר הקדמית או האחורית, הגבילו את אזורי המשחק שלהם בחוץ, וגדרו אותם, במידת האפשר. בנוסף, ילדים צריכים לרכוב על צעצועים רק באזורים בטוחים כמו מדרכות, ובשום פנים ואופן לא בכביש או קרוב מידי לכביש. צריך להגן על נהגים ילדים במשחק מפני נהגים בוגרים בכביש.

בנוסף לאזורים מסביב לבית, יש לשמור על בטיחות הילדים במקומות אחרים. בדקו את ציוד המשחקים של ילדכם, כדי לוודא שלא נדרשים תיקונים. יתר על כן, הניחו שבבי עץ, דשא סינטטי או חול מתחת לנדנדות.

לאחר מכן, כשאתם בבריכה, לעולם אל תשאירו ילד במים ללא השגחה. כמו כן, ניתן לגדר בריכות קבועות, וניתן להתקין שערים עם מנעולים אוטומטיים ותפסים גבוהים כדי להגן על ילדים במשחק. קורס החייאה יכול להיות שימושי כדי להתכונן למקרי חירום בבריכה או בכל מקום אחר.

אמנם אנו מצפים לסכנות בגינות צעצועים ובמקומות מעשה ידי אדם שיש בהם סכנות לילדים במשחק, אך באופן אירוני, צמחים וחומרים הקשורים לצמחים יכולים גם ליצור סכנות בטיחות לילדים.

קראו ספרות כדי ללמוד אילו צמחים רעילים.

במקרה שילדך אוכל צמח רעיל, הסר את החלקים מפיו ואז פנה למרכז בקרת רעל כדי לקבל הנחיות נוספות.

בנוסף, שמרו על חומרי הדברה ודשנים במקומות בטוחים, והרחיקו ילדים כאשר משתמשים במוצרים אלה. יתר על כן, שמרו על מכסחות דשא וציוד אחר לגינה ולדשא בסגירה. לבסוף, שמור על ילדים במשחק במרחק כאשר משתמשים בכלים אלה.

ילדים במשחק, כמו מבוגרים, נהנים מכל היתרונות שיש בחיק הטבע. עם זאת, נקיטת אמצעי בטיחות מסוימים תבטיח שהאזור יישאר נהדר עבורם.

כתיבת תגובה

תפריט נגישות