טיפים לנוסעים לחו"ל

חופשת הקיץ וחופשת החגים הם התקופות שבדרך כלל יוצאים הרבה אנשים לנופש בחו"ל– אנחנו מציעים לכם טיפים לחופשה רגועה ובטוחה

לקראת הטיסה –כבר קניתם כרטיס טיסה, בדקתם מקומות לבקר ולטייל בהם, הזמנתם מלון וגם ארזתם מזוודה, אז מה שחסר זה להזמין ביטוח נסיעות לחו"ל. ולמה זה חשוב? הנה כמה סיבות ממש טובות:

לגבי הבריאות – אם אתם שוהים בחו"ל ופתאום לא מרגישים טוב, אתם יכולים ללכת לרופא המקומי או לבית חולים לפי ההרגשה שלכם. זאת הסיבה הראשונה שבגגלב אתם צריכים ביטוח לחו"ל כדי שיכסה את הביקור אצל הרופה או אם יש תורך את האשפוז בבית חולים.

המזוודה והמטען – בחו"ל עלולים לקרוא דברים ממש לא נעימים, למשל גניבת מטען, בגדים וחפצים אישיים שעלולים להרוס לכם את הטיול.דבר ראשון תדאגו לרשום את השם שלכם עם כתובת ומספר טלפון על כל החפצים (כולל מזוודה ומטען). כשאתם מגיעים לחו"ל תוודאו שהשרארתם את הציוד ואת המזוודה במקום בטוח ותקחו איתכם את החפצים יקירי ערך כמו מצלמה, תכשיטים, מחשב נייד ודרכון. אם בכל זאת גנבו ממכם משהו אתם צריכים לפנות למשטרה המקומית ולקבל אישור על גניבת המטען

דרכון– במקרה שהדרכון שלכם נאבד או נגנב, אתם חייבים לגשת למשטרה המקומית בחו"ל, לדווח על זה ולקבל אישר מהמשטרה שנאבד/ נגנב לכם את הדרכון. עם האישור שתקבלו אתם תצטרכו לגשת לנציגות הישראלית הקרובה עליכם ולבקש שינפיקו עבורכם מסמך נסיעה חלופי שישמש לכל כדרכון.

מה עושים עם המסמכים ועם הקבלות – חשוב שתשמרו על כל המסמכים, אישורים וקבלות המקוריים שניתנו לכם במקרים שהשתמשתם בביטוח שלכם לחו"ל. אם תשמרו כל המסמכים האלו זה יחסוך לכם זמן אם תצטרכו אותם במקרה של הגשת טביעה.

הרחבים לביטוח נסיעות לחו"ל – אתם נוסעים לטיול תרמילאים או לטיול סקי? אתם עם ילדים או האישה בהריון? או שאתם אוהבים טיולי ספורט אתגרי? קיימים הרחבי ביטוח לכל המקרים אלו. אם אתם באמת מתכוונים לשלב בטיול שלכם ספורט אתגרי או סקי חשוב מאוד שתכללו בביטוח לחו"ל שלכם גם את ההרחבים האלו, אי אפשר אף פעם לדעת מה עלול לקרות לנו במהלך החופשה.

תדאגו כל הזמן להתאים את הביטוח נסיעות לאופי הנסיעה שלכם בגלל שביטוח לחו"ל מעניק כיסוי במקרים של אירועים שונים שעלולים לקורת בחו"ל כמו כיסוי עבור הוצאות לטיפול שינויים או במקרה של גנבה ואבדן מטען. תעשו לכם טובה, תרכשו ביטוח נסיעות לחו"ל כדי ליהנות בשקט מהחופשה שלכם.

כתיבת תגובה

תפריט נגישות