טיפים לעיצוב חדרי ילדים

רוצים להפתיע את ילדכם בחדר חדש ומעוצב? הילד גדל ואתם מעוניינים להקנות לחדרו מראה הולם יותר לגילו? בכתבה שלפניכם ריכזנו מספר טיפים ועצות שיעזרו גם לכם לעצב את חדר הילדים.

  1. הטיפ המרכזי בתכנון ועיצוב חדרי ילדים הוא: תכנון קדימה. כידוע, עיצוב חדרי ילדים מהווה הוצאה כספית לא קטנה, ולכן מומלץ לתכנן את עיצוב החדר בצורה כזו שיתאים למספר שנים קדימה ומתוך תכנון כלל צרכיו של הילד.
  2. שתפו את ילדיכם בהליך העיצוב- במידה ולילדכם תחומי עניין שונים, הקפידו לשלב מוטיבים הקשורים לתחום העניין האהוב עליו. כמו כן, מומלץ לשתף את הילד (במידה והוא בגיל המתאים לכך) בתכנון העיצוב של חדרו.
  3. גופי תאורה- כיום, תוכלו למצוא מגוון נרחב של גופי תאורה המיועדים לחדרי ילדים, הן ברמת פונקציות האור האידיאליות, והן ברמת העיצוב. גופי תאורה מקושטים ומעוצבים יקנו לחדר מראה כיפי ונעים.
  4. מקומות אחסון- כידוע, חדרי ילדים מועדים לבאלגן והצטברות של חפצים שונים. הקפידו על הוספת אלמנטים שונים המיועדים לאחסון, כגון: שידות, מגירות, קופסאות אחסון, מיטת ילדים עם מגירות אחסון עדיפות על מיטות רגילות, מדפי ספרים וכדומה. הקפידו על גישה נוחה לכל האלמנטים המיועדים לאחסון, תוך התייחסות לגובהו של הילד.
  5. שטיחים צבעוניים עם שלל דוגמאות שונות הם מאוד פונקציונאליים לחדרי ילדים, מצד אחד השטיח הצבעוני מסייע בהסתרת כתמים שונים של משקאות ומזון, ומצד שני הם יכולים לשמש את החדר לאורך שנים.
  6. צבעוניות- חדרי ילדים הם לרוב צבעוניים ושמחים. הקפידו על שימוש בבחירת צבעים ההולמת את גילו ואופיו של הילד. דוגמאות צבעוניות יכולות להופיע בכל האלמנטים השונים בחדר (כריות, רהיטים וכו), ולא רק על גבי הקירות.

כתיבת תגובה

תפריט נגישות