ייעוץ שיווקי – גיא כספי

ייעוץ שיווקי הוא מקצוע שבו הלקוח והיועץ עובדים יחד כדי להשיג מטרה מסוימת. שני הצדדים צריכים לעבוד יחד כדי לגלות מהי המטרה הזו, איך צריך להשיג אותה, איך היא תושג וכמה זמן זה ייקח. ההבדל העיקרי בין ייעוץ שיווקי לפרסום מסורתי הוא שיועצי שיווק לרוב אינם מתמקדים במוצר או שירות ספציפי אחד.

במקום זאת הם מסתכלים על כל המוצרים או השירותים מאותה קטגוריה ויוצרים תוכנית כוללת עבור הלקוחות שלהם. המשמעות היא שהם לא מתמקדים בתחום אחד של העסק אלא מסתכלים על תחומים רבים ושונים של העסק כדי לעבוד עם הלקוחות שלהם בכל ההיבטים של העסק שלהם. במאמר הבא תקבלו מידע מועיל שמוצע על ידי גיא כספי.

ייעוץ שיווקי – הסבר על פי גיא כספי

תעשיית הייעוץ השיווקי צומחת בצעדי ענק. צמיחה זו מונעת מהעובדה שחברות מחפשות גישה מותאמת ומותאמת יותר לאסטרטגיית השיווק שלהן. שוק שירותי הייעוץ השיווקי הוא כל כך גדול עד שיכול להיות קשה למצוא חברה טובה המציעה את השירותים הנכונים. חלק זה נכתב כדי להציג את נושא הייעוץ השיווקי. הוא יכסה את הנושא בצורה רחבה וגם ידון כיצד יועצי שיווק יכולים לשמש בעלי עסקים כערך מוסף כאשר הם מחפשים לקוחות חדשים.

ייעוץ שיווקי הוא סוג של ייעוץ אסטרטגי. זהו תהליך שמטרתו להבין את הצרכים והרצונות של שוק/י היעד שלך ולאחר מכן לתכנן תוכנית כדי לענות על הצרכים והרצונות הללו. ענף הייעוץ השיווקי צומח במהירות. ישנם סוגים רבים ושונים של חברות ייעוץ, כולל סוכנויות שיווק, משרדי פרסום וסוכנויות דיגיטל.

אז מיהו יועץ שיווקי?

יועץ שיווק הוא אדם בעל מומחיות בשיווק, בעיקר בתחום הפרסום. הוא או היא עשויים להיות מומחה במדיה חברתית, SEO, אופטימיזציה למנועי חיפוש והיבטים אחרים של שיווק.

יועצי שיווק נשכרים לעתים קרובות על ידי עסקים כדי לעזור להם עם האסטרטגיה והטקטיקות השיווקיות שלהם. הם יעזרו לעסקים לזהות שווקים חדשים ולמקד אותם ביעילות. הם יעזרו לחברות להבין את מגמות השוק הנוכחיות וכיצד ניתן לטפל בהן בערוצים שונים. הם גם יעזרו לעסקים למצוא לקוחות חדשים באמצעות אסטרטגיות אפקטיביות יותר שהן זולות יותר משיטות מסורתיות כמו פרסום או פעולות מכירה ישירה. זאת לדעתו של גיא כספי.

 

תפריט נגישות