ישראל (שרוליק) טייב מעניק לכם מידע חשוב על ייעוץ עסקי

ייעוץ עסקי הינו שירות אשר, על פי דברי ישראל (שרוליק) טייב, מתאים למגוון רחב של אנשים כגון:

  • אנשים אשר מגישים בקשה לפתיחת עסק.
  • אנשים אשר מנהלים עסק ואין להם מספיק מידע בתחומים מסוימים הקשורים לניהול שלו, ואין באפשרותם להעסיק שכיר מומחה שיבצע זאת.
  • אנשים אשר מנהלים עסק אשר נקלע לקשיים חמורים ומשמעותיים.
  • אנשים אשר מנהלים עסק ורוצים לשפר את המצב שלו.
  • אנשים אשר מתקשים בניהול העסק או בנושא מסוים בו כמו שיווק ומכירות.
  • אנשים אשר מנהלים עסק ותיק ולא יודעים כיצד להתמודד עם השינויים הטכנולוגיים החדשים הדרושים להם לניהול טוב יותר של העסק כמו שיווק באינטרנט, יצירת אפליקציה וכדומה.

כיצד מבוצע ייעוץ עסקי?

ישראל (שרוליק) טייב מחברת איי טי פיננסים מסביר כי שירות ייעוץ עסקי מבוצע בשלוש שלבים: בשלב הראשון היועץ בוחן את העסק, את הבעיות שבו ואת השוק בו הוא פועל. בשלב זה הוא מאבחן את כל הבעיות הקיימות, ואלו שעתידות לצוץ בעתיד, ובונה תכנית להתמודדות עם כלל הבעיות הללו. בשלב השני הוא מעניק ליווי צמוד לבעלי העסק ומנהליו בפתרון הבעיות הללו וניצול מלא של פוטנציאל העסק. כמו כן, הוא מסייע להם בהטמעת נהלים חדשים שיסייעו בפיתוח העסק. בשלב השלישי היועץ בוחן את התוצאות של היעוץ וההצלחות ובונה תכנית עתידית לשימוש בעלי העסק. כמובן, גם לאחר סיום השירות היועץ זמין עבור בעלי העסק לשאלות או קבלת שירותים חד פעמיים בעת הצורך.

התוצאות של ייעוץ עסקי?

כמובן, מבהיר ישראל (שרוליק) טייב, לא ניתן לקבוע מראש את התוצאות של הייעוץ מבלי לבחון את העסק ואת השוק בו הוא מתמודד, אך יחד עם זאת, ניתן לומר כי פניה לקבלת שירות ייעוץ עסקי מקצועי מאדם מומחה ובעל ניסיון רחב הינה השקעה משתלמת לכל עסק ועסק, אשר יכולה לסייע לו להצליח בצורה הרבה יותר משמעותית ולהביא אותו לעמידה ביעדים באופן נכון וטוב. כמובן, הכל תלוי בסוג היועץ אליו פונים ולכן חשוב מאוד לפנות אל יועץ מומחה ומומלץ, יועץ אשר עומדים מאחוריו סיפורי הצלחה רבים שיכולים להעיד על הניסיון שלו ועל איכות השירות שלו.

האם גם עסקים שאינם במשבר זקוקים לייעוץ עסקי?

התשובה לשאלה הזו, על פי ישראל (שרוליק) טייב, היא בהחלט כן. גם עסקים אשר כרגע נמצאים במצב חיובי וטוב, כדאי להם לפנות לקבלת שירותי ייעוץ עסקי מקצועיים אשר יכולים לסייע להם בשני מישורים:

  1. לסייע להם להביא את העסק ממצב של "טוב" למצב "מצויין".
  2. לסייע להם בבחינת הניהול של העסק ואיתור בעיות עתידיות שיכולות לצוץ, ולעזור להם בפתרון של הבעיות הללו מראש.

לכן, גם אם העסק שלכם כרגע מתנהל בדרך טובה, פנו ליועץ עסקי מומחה שיוכל לאשר זאת או לייעץ לכם על דרכים לשיפור העסק.

המאמר מוגש לכם באדיבות שרוליק טייב – ייעוץ עסקי לעסקים

 

כתיבת תגובה

תפריט נגישות