כיצד מארגנים חתונה מקורית?

בשנים האחרונות יותר אנשים שנישאים רוצים להינשא בחתונה מקורית. כי הרי חתונה באולם אירועים משמים, אינו אהוב על כלל הזוגות ורבים מהם מחפשים אחר רעיונות מקוריים לחתונה שתשאיר את האורחים שלהם פעורי פה. אז כיצד מארגנים חתונה מקורית? כמה טיפים בהמשך.

חשבו על הצפוי ועשו את ההפך – על מנת לארגן חתונה מקורית יש לחשוב תמיד על הצפוי ולעשות את ההפך. אם מצפים ממכם להתחתן כמו כולם באולם או בגן אירועים עם חליפת חתן מוזהבת ושמלת כלה נפוחה, עשו את ההפך! צאו מאולם האירועים אל חתונה בטבע אל חתונה שתתרחש במרחבים, בין הכרמים, ביער או אפילו בחוף הים. את שמלת הכלה הנפוחה החליפו בשמלה קלילה ונעימה למראה ואת חליפה החתן החליפו בבגד מקורי ואפילו משעשע. חשיבה מקורית תהפוך את החתונה שלכם לכיפית במיוחד.

קייטרינג מפתיע – את העוף המכובס והאורז עם השקדים והצימוקים החליפו במנות מקוריות ומפתיעות. את הגשת המלצרים המשעממת אפשר להחליף בדוכני אוכל המוגשים מרכבי וואן  מקושטים, או מדוכנים טייק אווי במראה מקושט.  את המלצרים המסתובבים החליפו עגלות אוכל עם טעימות מעולות מכל סוג, עם אוכל צבעוני ומדליק.

בר גיגיות – אם החלטתם שאתם מתחתנים בחתונה בטבע דרך מדליקה להגיש משקאות היא דרך בירות ומשקאות אלכוהוליים שמונחים בגיגיות כבדות. את הגיגיות ממלאים במי קרח ובהם מניחים בקבוקי בירות ופחיות אלכוהול. דרך זאת של בר גיגיות הינה צבעונית והיא מתאימה לחתונה בקונספט היפסטרי וצבעוני במיוחד אם בחרתם בדוכני אוכל צבעוניים או בוואנים מהם מוגשות מנות לאורחים.

קישוטים מסתורייםחתונה מקורית שמתקיימת בטבע, ביער, בים או בכל מקום שהוא מחוץ לאולם או בגן אירועים, הטבע הוא זה שמספק לכם את התפאורה, כי הרי מה יותר מקסים מחופת כוכבים, ים מרהיב, או נוף ירוק ורחב ידיים? עם זאת, עדיין תוכלו לקשט את המקום בו בחרתם להתחתן בבלולים לבנים, לבבות מנייר, אוהלי טיפי קטנים ובקבוקיי זכוכית עם חרציות צהובות בשביל האווירה. רק זכרו – לאחר האירוע חשוב לאסוף את כל הלכלוך עד סופו, כי הרי הטבע שלנו חשוב ביותר ואין להותיר אותו מלוכלך או מוזנח.

תפריט נגישות