כך תארגנו יומולדת מושלם לילדים בגן

גן הילדים מהווה את הלוקיישן המושלם למסיבת יום הולדת בלתי נשכחת. העובדה שכל החברים של הילד שלכם נמצאים שם, שהגננת האהובה עליו תהיה באירוע ושמדובר במקום נעים ומוכר – הם רק כמה יתרונות שיעזרו לכם ליצור אירוע נפלא. אז איך תארגנו יום הולדת מושלם בגן הילדים ותהפכו את היום הקסום ללא פחות ממושלם? הנה כל מה שאתם צריכים לדעת.

השקיעו מחשבה בנושא הקישוט

בכדי ליצור אווירה ייחודית, כדאי לתכנן את הקישוטים השונים באופן חכם. מומלץ לבחור בבלונים בשלל צבעי הקשת, לתלות את הכרזות החמודות במקומות הנכונים ולשקול להוסיף בריסטול קטן עם צילומים של החוגגים השונים. כמובן שאסור לשכוח את הקישוט המרכזי: כתר הפרחים. לא לחינם הוא שרד את מבחן הזמן והפך לסמל האולטימטיבי של כל חתן וכלת השמחה בגיל הרך.

חלקו מתנות קטנות לכל המוזמנים

בשוק הישראלי אתם יכולים למצוא מבחר רחב של מתנות לגני ילדים אשר יאפשרו לכם לסיים כל מסיבה עם טעם של עוד ולהעניק לכל מוזמן מזכרת של ממש. שימו לב לכך שהמתנות לא חייבות להיות יקרות אך כדאי שהם יהיו יצירתיות במיוחד או כאלו אשר נושאות ערך פדגוגי כלשהו. אם אתם מתלבטים בנוגע לסוג המתנות האידיאליות, ניתן להתייעץ עם הגננת ולשמוע את דעתה.

בחרו את המוסיקה המתאימה

מעבר לבחירה בכל השירים הקלאסיים של חגיגות היום הולדת, שקלו להוסיף שירים שכל הילדים בגן מכירים ויכולים להצטרף לשירה שלהם. ברוב המקרים, השירים האלו שאתם שומעים בדרך חזרה אל הגן או אשר מבוקשים על ידי הקטנטנים ביוטיוב, יעשו את העבודה. במידה ואתם עדיין מתלבטים, תמיד ניתן לגשת לקלאסיקות שכולנו גדלנו אליהם כדוגמת הכבש השישה עשר.

התייעצו עם שאר ההורים

מומלץ להתייעץ עם שאר ההורים אודות העדפות הקולינריות של הילדים והאלרגיות השונות שמהן סובל כל ילד. באופן זה, תוכלו ליצור תפריט בריא עם קינוחים אשר כל הילדים יוכלו לאכול ואף ילד לא ירגיש בצד. בררו אודות האלרגנים העיקריים כגון בוטנים או לקטוז ואל תשכחו לבדוק אודות עניין הגלוטן. תתפלאו, אך כיום ניתן להכין או לרכוש מגוון של קינוחים בריאים שמתאימים לצרכים של כל ילד וילדה.

לסיכום, בעזרת קורטוב של יצירתיות ולא מעט מעוף, אתם תוכלו ליצור יום הולדת מהאגדות לכל ילדי הגן. נסו לשלב מתנה קטנה מתוך מבחר רחב של מתנות לגני ילדים בכל אירוע ואל תתפשרו אודות איכות האוכל וסוג המוזיקה.

 

 

 

 

 

 

 

תפריט נגישות