החורף מתקרב – מהן אפשרויות החימום שלנו?

כשהחורף נמצא כבר מעבר לפינה, עולה השאלה הקבועה: מהו החימום האולטימטיבי לעונה הקרה. אז בכדי שאתם תוכלו לעשות את הבחירה הנכונה, בדקנו בעבורכם את כל האפשרויות החימום שניתן להשיג בשוק הישראלי. החל מקמינים ועד לרדיאטורים – הנה הרשימה המלאה שתאפשר לכם ליהנות מחורף נעים וחם.

רדיאטורים – פונקציונליים ויקרים למדי

רדיאטורים מהווים אפשרות לא רעה לחמם את הבית שלכם בעזרת אנרגיה חשמלית, אך הם יקרים לתפעול ונעדרים כל מעוף עיצובי. מכיוון שהלוק שלהם די גנרי הם לא מתאימים למי שרוצה להוסיף טוויסט דקורטיבי לדירה שלו ונחשבים לפתרון פונקציונלי למדי. מסיבה זו, הם בשנים האחרונות הם פופולריים פחות מאשר בעבר ואינם נוטלים בנתח שוק משמעותי בשוק הלא מוסדי.

קמינים לבית – מעוצבים ואקולוגיים

קמינים הם ללא ספק אחת הבחירות הכי טובות שאתם יכולים לעשות. מעבר לעובדה שמדובר בפתרון החימום האקולוגי ביותר שיש, זהו פתרון שחוסך לכם לא מעט כסף בטווח הארוך. העלויות של הגז נמוכות יותר מאשר עלויות הבנזין וגם החום שהקמינים מפיקים הוא נעים יותר בהשוואה לכל האלטרנטיבות החשמליות. כך שלפני שאתם עושים את הבחירה הגדולה מומלץ לשקול קמינים מעוצבים לבית שלכם.

תנורי ספירלה – מתאימים רק לאזורים קטנים

תנורי ספירלה מהווים אופציה לחימום נקודתי של חדרי שנה ואזורים קטנים ברחבי הדירה. הם לא ממש מתאימים לחימום של חדרים גדולים כדומת הסלון ומחייבים זהירות רבה בתפעול שלהם. מסיבה זו, הם לא מתאימים לחדרי ילדים ומרבית התנורים האלו מחזיקים במנגנון שמכבה אותם באופן אוטומטי בעת נפילה. שימו לב שלמרות עלות הרכישה הנמוכה יחסית שהם מציגים, העלות השעתית של החימום נוטה להיות גבוהה למדי.

מזגנים – מייבשים את הלחות שבאוויר 

המזגן הביתי מהווה אולי את האפשרות הנגישה ביותר לחימום הבית שלכם. אבל יש סיבה טובה מאוד מדוע מרבית הישראלים בוחרים להפעיל אותו רק בעונה החמה ולשכוח ממנו כאשר הטמפרטורות בחוץ מתחילות לרדת. מעבר לעובדה שהוא יקר להפעלה, החימום שהוא מספק אינו מתאים לכל אחד. למעשה, העובדה שהוא מייבש הלחות שבאוויר יוצרת תחושה ממש לא נעימה ואף סוג של מחנק בשימוש שמתפרס על פני מספר שעות.

לסיכום, בכדי לבחור בפתרון החימום האולטימטיבי בעבורכם, כדאי לשים לב לעלויות ההסקה, לתחושה שכל גוף חימום מספק ולאספקט הדקורטיבי. כך שבשקלול הכללי, קמינים מעוצבים לבית הם בהחלט אופציה שכדאי לכם לשקול לפני שאתם מקבלים את ההחלטה הגדולה.

תפריט נגישות