כל הדרכים לשיווק דיגיטלי חכם

רוצים לשווק את העסק שלכם בדיגיטל בצורה חכמה? הנה כל הפלטפורמות הכי טובות לשיווק העסק שלכם בדיגיטל.

רשתות חברתיות

שם הכל קורה. פרסום ברשתות חברתיות הוא דרך נפלאה לפרסם את העסק שלכם לקהל שמסתובב ומצ'וטט ברשתות החברתיות. הרעיון ברשתות חברתיות הוא לייצר הנעה לפעולה ותוכן איכותי שיגרום לגולשים להתעניין במורים שלכם וליצור אתכם קשר בסופו של דבר.

בעולם הרשתות החברתיות יש לנו בעיקר את פייסבוק ואינסטגרם שהן רשתות מצוינות ליצירת לידים ולקוחות חמים שיפנו לצורך קבלת מידע על המוצרים והשירותים שלכם.

בפייסבוק ובאינסטגרם ניתן לקבל החזר השקעה מעולה על תקציב הפרסום שלכם כאשר דרך הפרסום העיקרית היא לפרסם בצורה ממומנת, שזה בעצם לשלם כסף לפייסבוק ובתמורה לכך לקבל חשיפות ממוקדות ומדויקות שיגיעו לקהל היעד שלנו בצורה יעילה.

מנועי חיפוש

ניתן לפרסם במנועי חיפוש כאשר המקום העיקרי לכך הוא גוגל. ניתן לפרסם בצורה ממומנת ובצורה אורגנית בגוגל.

פרסום בגוגל בצורה ממומנת הוא דרך מצוינת להגיע ללקוחות חמים שמחפשים בזמן אמת את השירות או המוצר שלנו. שיטת הפרסום היא די פשוטה, בכל פעם שמישהו מחפש ביטוי שקשור לעולם התוכן שלנו, מופיעה מודעה ממומנת שלנו המציעה לו להיכנס ולקבל מידע בדיוק על שאילתת החיפוש שהוא ביצע עכשיו. הרעיון הוא להיות כמה שיותר רלוונטי לשאילתת החיפוש ועל ידי כך להגיע לגולשים חמים ורלוונטיים למוצרים ולשירותים שלנו.

לעומת פרסום ממומן, קידום אתרים אורגני בגוגל נחשב כשיטה מורכבת יותר שגם אורכת זמן רב יותר ומצריכה השקעה רבה יותר. בקידום אורגני אנחנו צריכים לייצר תוכן, לעשות תהליכי אופטמיזציה באתר שלנו ועל ידי כך להביא את האתר שלנו למקומות הראשונים בגוגל בצורה טבעית ואורגנית. בפועל זה אומר שאנחנו לא נשלם עבור כל קליק, אבל מן הצד השני אנחנו נצטרך להשקיע לא מעט שעות עבודה ואנרגיה בייצור תוכן ובאופטימיזציה באתר שלנו.

יש לא מעט חילוקי דעות בשאלה מה עדיף יותר, קידום אורגני או קידום ממומן בגוגל אבל בכל מקרה, כל אחת מהשיטות יכולה לעזור לכם להביא תוצאות מעולות לעסק שלכם.

כותב המאמר: יוסי לוי שיווק דיגיטלי

כתיבת תגובה

תפריט נגישות