כמה נקודות למחשבה לפני בחירת שמלת הכלה שלך

לא משנה כמה שמלות מדדת בחייך: מדידת שמלת הכלה לא דומה לשום דבר אחר! רגע לפני שגם את יוצאת למסע המרגש בחייך, לפניך כמה טיפים שיהפכו את התהליך למהנה יותר ומדוייק יותר:

 

דעי כמה את רוצה להשקיע בשמלה של חייך

הטיפ היעיל ביותר שניתן לתת הוא להגדיר תקציב לשמלת הכלה שלך. בעת שאת בוחרת לעבוד עם מעצבי שמלות כלה מובילים, את בוחרת בין היתר גם בשפע של דגמים וקולקציות, כך שלעתים קשה מאד לבחור שמלה אחת מתוך עשרות. מעבר לכך שהתקציב מונע ממך להיכנס להוצאות שאת לא יכולה להרשות לעצמך, הוא גם ממקד אותך על שמלות רלוונטיות לך – מה שאומר שבהכרח תהליך חיפוש השמלה מתקצר משמעותית.

 

הצבע הלבן כבר אינו האפשרות היחידה

כדאי להגיע אל בוטיק שמלות הכלה עם ראש פתוח ולזכור כי השנה היא 2018. עד לפני עשרים שנה לערך, שמלות בצבע שאינו לבן היו נחשבות טאבו, ובמידה והיו כלות שהעזו לשבור את הנורמה ולהופיע ביום חתונתן עם שמלה שאינה לבנה, לא מעט גבות היו מורמות. כיום ישנם עיצובים רבים, בעיקר של מעצבי שמלות כלה מובילים בצבעים שונים המשדרים גם הם רוך כמו גוונים של צבע הקרם והשמפנייה.

 

לכי אחרי הגזרות המחמיאות לך, לא אחרי טרנדים

לא מעט כלות מגיעות אל בוטיקי השמלות ומבקשות להתעניין לגבי השמלות הטרנדיות ביותר. טנרדים לחוד ומה שמחמיא לך לחוד. האם בהכרח תרכשי את הנעל הכי יפה בחנות, או שתבקשי קודם גם למדוד אותה ולהבטיח שהיא נוחה לך? דומה הדבר עם שמלות הכלה: חשוב להבין כי לכל אישה גוף אחר ומבנה אחר, ועל כן חשוב, בעיקר עם שמלת הכלה שהיא שמלה של פעם בחיים, לבסס את הבחירה על פי גזרה ספציפית מחמיאה ולא על פי טרנדים או דגמים זהים לאלו של מובילות דעת הקהל.

 

את מעוניינת בשמלה נוספת? הבטיחי כי היא תהיה שונה

המון כלות מתכננות את בחירת השמלה שלהן בצורה מחושבת וקפדנית, תוך הידיעה כי מבוטיק השמלות הן יצאו עם שתי שמלות כלה. אכן, מדובר על מגמה שכיחה, כאשר המון כלות רוצות שמלה אחת לשלב קבלת הפנים והחופה, ואליו שמלה נוספת לשלב רחבת הריקודים. במידה וגם את החלטת להיות נסיכה עם שתי הופעות שונות, הבטיחי כי השמלות יהיו שונות זו מזו, כך שתוכלי להפתיע וגם להרגיש כי אכן החלפת שמלה.

 

הגיעי למדידות עם מלווה אחת בלבד

צוות של יועצות אולי נשמע כמו רעיון מושלם, אך בפועל מרבית הכלות שהגיעו עם המון מלוות אל בוטיק השמלות התחרטו על כך. עליך לקחת בחשבון כי ככל שתגיעי עם יותר מלוות, כך יהיה עליך לשמוע יותר דעות וגם להתחשב בהן. על כן, בחרי במלווה אחת שאת סומכת עליה, מעריכה את הבחירה שלה ומרגישה איתה בנוח.

כתיבת תגובה

תפריט נגישות