כמה עולה לימוזינה להשכרה לחתונה?

זה אולי יעניין אתכם לדעת שדווקא השכרת לימוזינה לאירועים, עשויה להיות זולה יותר מאשר הכנת הרכב שלכם, והשימוש בו לטובת הסעת החתן והכלה לחתונתם, ולבטח כאשר משקללים פנימה את המטרד ומשאבי הזמן שצריך להשקיע בתהליך הכנת הרכב. אם אתם מתכוונים פשוט להגיע לחתונה בלי שום סממנים חיצוניים או פנימיים של חגיגה, כנראה שהרכב הפרטי שלכם היא האפשרות המתאימה ביותר, אבל אם אתם מבינים את המשמעות של יום החתונה, ורוצים להעצים את תחושת החגיגה, לימוזינה לחתונה תוכל להעניק לכם חוויה חד פעמית שאיתה תוכלו לפתוח את האירוע המרגש ביותר בחייכם, ולספוג את החוויה יוצאת הדופן עוד לפני שעברתם בשערי האירוע.

רמת המחיר בהתאם לדגם, הגודל ורמת הפאר

בביצוע השכרת לימוזינה לחתונה מחירים שונים יכולים לצוף בהתאם לדגם הלימוזינה, הגודל שלה, רמת הפאר שהיא מציעה ואפילו מועד החתונה. לאורך השנה משתנה הביקוש ללימוזינות לחתונות, ובהתאם לכך משתנה גם רמת המחיר. תוכלו לבחור בין דגמים שונים של חברת מרצדס, לינקולן, ב.מ.ו, האמר, GMC לימוזין וכדומה, ובכל אחד מן הדגמים תוכלו לחוות חוויה מעט שונה עם מחיר מעט שונה. בסך הכל, המחיר שאותו תשלמו עבור לימוזינה להשכרה צפוי להיות בסביבות אלפי השקלים הבודדים לערב אחד, ובמסגרת זו תוכלו ליהנות גם מנהג צמוד.

גם ההכנה של הרכב הפרטי כרוכה בעלות משלה

הכנת הרכב הפרטי יכולה לעלות לכם לא יותר ממאות שקלים במקרה הטוב, והמחיר יכול בהחלט להאמיר אם אתם מתכוונים להכין את הרכב בצורה יוצאת דופן ולקשט אותו בצורה בולטת ומשמעותית. כמו כן, יהיה עליכם להכין אותו מבחינת ניקיון וכמובן שעליכם לקחת בחשבון את עלויות הדלק וכל עלויות הלוגיסטיקה של הכנת הרכב בעצמכם. כשמשקללים את כל אלה יחד, הכדאיות של לימוזינה להשכרה בהחלט הופכת להיות אטרקטיבית יותר.

ניתן לעקוב אחרינו ברשתות החברתיות:

למענה מיידי חייגו: 072-392-3498

כתיבת תגובה

תפריט נגישות