לא לשכוח ביטוח נסיעות לחו"ל

רבים אוהבים לבלות את ימי הקיץ באמצעות יציאה לטיול בארצות העולם. בצמוד להנאה הכרחית זו, יחד עם החוויות האקסטרא-אורדינריות הבאות עימה, עשויים לעיתים להתרחש אירועים שאינם צפויים. ביטוח נסיעות לחו"ל מהווה ביטוח חיוני למדי לצורך נסיעות שכאלה, שהרי הוא מסייע לנו להתמודד, במידת הצורך, מול מצבים מפתיעים שאינם פשוטים תמיד.

מהו ביטוח נסיעות לחו"ל ומדוע חשוב לדאוג לכזה?

ביטוח נסיעות לחו"ל

ביטוח נסיעות לחו”ל אינו בגדר חובה, אמנם, אך רצוי לארגנו כחלק מההתכוננות הכללית לטיול, וטרם העלייה למטוס. בין אם החופשה המתוכננת היא קצרה, ובין אם מדובר על חופשה ארוכת טווח, בת מספר חודשים לכל הפחות, ראוי לבטח עצמכם עבור כל יום ויום בו אתם שוהים בחו"ל.

גם במידה שרכשתם ביטוח בריאות פרטי, הרי שביטוח זה לא יכסה אתכם בתקופת שהייתכם בחו"ל, ולא תוכלו לקבל שירותים המתאפשרים לכם בישראל. מסיבה זו, באם ברצונכם לבטח עצמכם רפואית (ואולי גם את הציוד שאתם נושאים), חיוני לרכוש ביטוח נסיעות לחו”ל.

חברות ביטוח רבות יציעו לכם, כחלק ממבחר הביטוחים שלהם, ביטוח נסיעות לחו”ל. טרם תבחרו פוליסת ביטוח, השוו בהקפדה בין חברות ביטוח שונות הקיימות בשוק, ואת הכיסויים שהן מציעות במסגרות פוליסות אלו, על מנת לוודא שמדובר בתכנית המתאימה ביותר לכם.

כיסויים מוצעים במסגרת ביטוח נסיעות לחו"ל

אין להפחית מחשיבותו של ביטוח נסיעות לחו”ל. ביטוח זה מתייחס למצבים שונים בהם יכול טייל להיתקל במשך שהייתו מחוץ לארץ ישראל. באם לא יבטח עצמו באמצעות ביטוח נסיעות לחו"ל, אולם יזדקק בסופו של דבר לטיפול כלשהו בהיותו שם, הרי שלא יוכל לקבל החזרים בעבור התשלום שיבצע על טיפולים אלו.

ביטוח נסיעות לחו”ל מתאים אף למצבים בהם מתוכנן טיול חושני והרפתקני למדי, כדוגמת טיול אטרקציות אתגריות (צניחה חופשית, טיפוס הרים, בנג'י ועוד אי אלו פעילויות). מהנות ככל שתהיינה, פעולות אלו הן ברמת סיכון גבוהה, ועבורן מותאם ביטוח נסיעות מיוחד, אשר מבטיח כי בכל מקרה של פציעה, יכסה הביטוח הוצאות רפואיות להן עשוי המבוטח להזדקק.

ביטוח נסיעות לחו”ל מאפשר במסגרתו הוספת כיסוי המתייחס לכבודה – הציוד הנישא על גב המטיילים. תיירים רבים אוהבים לקחת עמם לחו”ל ציוד יקר למדי (מחשב נייד, טאבלט, פלאפונים, מצלמה). ביטוח נסיעות לחו”ל, אשר כולל גם כיסוי המתייחס לכבודה, תקף במקרי גניבה, נזק או אובדן, העשוי להיגרם בסיטואציות שונות (כתלות בפוליסה הנבחרת). במידה שברשותכם ציוד כזה, דאגו לבטחו עם ביטוח נסיעות לחו"ל.

ביטוח נסיעות לחו"ל – הארכה

אל תפסלו את האפשרות שתרצו להאריך את שהייתכם בארץ / ארצות היעד שלכם בחו"ל. דעו כי למרות הזמן המוגדר מראש של ביטוח נסיעות לחו”ל, ניתן ליצור קשר עם חברת הביטוח (טרם תום תקופת הביטוח), על מנת לחדש / להאריך את הביטוח בהתאם לתקופה הרצויה.

כתיבת תגובה

תפריט נגישות