לכל סיפור אהבה יש טבעת אירוסין

לאורך ההיסטוריה סופרו המון סיפורי אהבה גדולים שהתחילו עם טבעות אירוסין זהב צהוב והפכו לקלאסיקות על זמניות. יחד עם זאת, סיפור האהבה היפה ביותר הוא הסיפור שלכם. המון פעמים כשחושבים על הצעת הנישואין, חושבים על הצעה המגיעה מצד הגבר אל האישה, אך כיום, בשנת 2017, הצעות הנישואין הן תוצר של סיפורי אהבה שונים ומגוונים:

 

כשאישה אוהבת אישה

מאבקם של הזוגות החד מיניים נמצא בשיאו בימים אלו, אך זוגות אלו מחליטים שלא לוותר על סיפור האהבה שלהם וכך ניתן לראות עוד ועוד זוגות חד מיניים המחליטים לממש את אהבתם. ישנן נשים החיות יחד בזוגיות מופלאה ועל כן הן מחליטות לעשות את הצעד המרגש אל עבר החיים המשותפים. ישנן נשים שכיום רוכשות טבעת עבור בנות הזוג שלהן ומציעות את ההצעה על פי כל חוקי הטקס: טבעת שנבחרה מתוך קטלוג של טבעות אירוסין זהב לבן, כריעת ברך ומילים מרגשות.

 

פרק א' לא הצליח? לא מזניחים את פרק ב'

לא מעטים אלו המעניקים חשיבות להצעת הנישואין רק בפרק א'. המציאות היא שלא כל הזוגות מצליחים לשמר את תא הזוגיות ולעתים מבינים בשלב מאוחר יותר כי כדאי להפריד כוחות. הבשורה המשמחת היא שלא מעטים אלו שמוצאים את האהבה הגדולה שלהם בפרק ב' – כך שאין שום סיבה לוותר על הצעת הנישואין ועל חיי הנישואין עם החצי השני. על כן, אם אתם גברים ברי מזל שמצאו את האהבה הגדולה שלהם פעם נוספת, חנויות התכשיטים מחכות לכם עם קטלוגים של טבעות אירוסין זהב לבן וצהוב.

 

כשאישה אוהבת גבר

גם אם זה יפתיע אתכם וגם אם לא, כיום גם נשים מציעות נישואין לגברים שלהן! כל האגדות מספרות על אביר על סוס לבן שהגיע וכבש בסערה את אהובתו. הנשים של היום לא מפחדות לעשות את הצעד הגדול וישנן אלו שכורעות ברך אל מול הגבר שלהן. חנויות התכשיטים מציעות גם דגמים של טבעות המתאימים לגברים, כך שאם אתן אלו שאהבה גדולה בוערת בלבן – גם אתן יכולות להציע נישואין!

 

כתיבת תגובה

תפריט נגישות