למה אסור להתעלם מדלתות בעיצוב הבית?

רבים עושים את אותה הטעות בדיוק בעודם מעצבים את ביתם מחדש, שמים דגש על פרטים רבים – מרכזיים ושוליים כאחד אך שוכחים את אחד הפריטים המרכזיים שיש – דלתות הבית.
תחשבו שאתם מעצבים את הבית שלכם ולא מתחשבים באותם פרמטריים: צבעים, עיצוב, ריהוט וסגנון עיצובי קיים – כל אלו יכולים להשפיע רבות על המראה והתוצאה הסופית שתקבלו.
הדבר איננו יוצא דופן כשרוצים לרכוש דלתות פנים לבית. מדוע? בואו נסביר.

השפעת דלתות על מראה הבית

אז כיצד, למעשה, דלתות שלכאורה אין להן השפעה על מראה הבית כן מצליחות להשפיע עליו? בואו נסביר.

חללים קטנים – אין ספק שאחד מעיצוב הפנים המאתגרים ביותר הוא עיצוב של חללים קטנים ולדלתות פנים יש כאן השפעה מכרעת על אחת כמה וכמה כאשר מדובר על חדרי הבית. על מנת להצליח לקבל מראה גדול ופתוח יש לבחור בדלתות בעלות מראה סולידי, קלאסי וכמובן – צבעים בגוונים בהירים שיעניקו מראה יותר פתוח וגדול ממה שהוא באמת.

בתים אחרי עיצוב – תחשבו שאתם נמצאים בשלב של אחרי שיפוץ. הבית נראה נהדר אך יש משהו המצליח להעפיל ולגרוע מהעיצוב המשגע – דלתות שאינן תואמות אותו. בדיוק לשם כך, עוד בשלב תכנון העיצוב לבית (בין אם מדובר על עיצוב כולל ובין אם מדובר על החלפה של מספר רהיטים בודדים) חשוב להתחיל לחפש אחר דלתות ולבדוק חומרי גלם, סגנון וצבעים שיתאימו לביתכם.

סוגי דלתות לבית – התאמת הסגנון לבית שלכם

על מנת שתדעו איך לבחור את הדלתות בין הסגנון הקיים בביתכם, אנו רוצים לתת לכם מעין סריקה של האפשרויות הקיימות בשוק הדלתות.

אפשרות "עצב לבד" – מדובר על אפשרות פופולרית שבעצם נותנת למתעניינים להתאים לביתם ולטעם האישי את הדלתות שלהם – באופן מדויק. עיצוב דלתות בהתאמה אישית מאפשר לכם לבחור את הצורה, הסגנון, חומר הגלם, שילוב של חומרי גלם, פרזולים מיוחדים וכן הלאה.

סגנון קלאסי – הסגנון הקלאסי הינו פופולרי והוא נעשה מחומרי גלם יותר "פשוטים", עיצובים של הסגנון הנ"ל יהיו מינימאליים ויהיה ניתן לבחור בדלתות אלו במבחר רב של צבעים.

דלתות איטלקיות – אין ספק שאפשרות זו נחשבת לפופולרית בשל הסטנדרטיים הגבוהים ש הדלתות הללו. הם נעשות מחומרי גלם יוקרתיים ואיכותיים, דבר שניכר על מראה הדלתות.

דלתות מעוצבות – מדובר על דלתות הנעשות על פי צו האופנה העכשווי/האמרה האחרונה בשוק הדלתות. אפשרות זו מתאימה לאנשים שרוצים לייצור בביתם קונספט עיצובי עכשווי וייחודי.

כתיבת תגובה

תפריט נגישות