למה כדאי לבצע הדברה עכשיו לפני הקיץ

למה כדאי לבצע הדברה עכשיו לפני הקיץ

קיץ בישראל, תקופה חמה במיוחד, המעלות עשויות לעלות למספרים מטורפים ואין אחד שיותר נהנה מהחום העז והלחות הגבוהה יותר מהמזיקים אשר רוצים להפר את שלוותנו. תיקנים בכל הגדלים והצבעים, עכבישים מגדולים עד קטנים שמייצרים קורי עכביש בלתי נסבלים, זבובים אשר לא נותנים לנו לחיות בשקט ליותר מדקה, יתושים אשר מותירים עקיצה מגרדת וכואבת ולעיתים גם מעבירים מחלות קשות במיוחד ועוד שלל אדיר של חרקים מגעילים ומזוויעים אשר נועדו בשביל להרוס לנו את הקיץ.

אין דבר יותר נורא מללכת בבוקר לשירותים בכדי לצחצח שיניים ולהתקל פתאום בתיקן ענק וחום אשר מתעופף לו במהירות עצומה וגורם לליבנו להתמלא בפחד ולחץ, ללכת לישון בלילה ופתאום לשמוע צלילי בזזז באוזנינו כי פתאום הזבוב המעצבן מכל נזכר להגיד לנו שלום ועוד מלא אירועים נוראיים שנזכרים כטראומות איומות.

בכדי למנוע את כל זה, יש פיתרון נהדר אשר יכול להותיר אותנו בראש שקט לכל תקופת הקיץ וגם לאחריה, כי בארצינו הקטנה, יש מספר בלתי מוגבל של חרקים בכל הגדלים והצורות שמטרתם העיקרית היא להקשות על חיינו בשלווה.

כל שנה חרקים הולכים ומתחזקים, הם מייצרים נוגדנים לחומרים שונים שיש לנו בריסוס ובכדי להתמודד עם זה יש להתאים כל שנה את הריסוס המתאים להתקדמות האבולוציונית של החרקים השונים, שזה דבר לא פשוט כלל ובכדי לענות על בעיה זו, יש צורך לבחור חברת הדברה מקצועית שתדע להתמודד עם כל בעיה.

 

חשיבות הניקיון שלפני הריסוס

אנשים אינם מודעים לחשיבות ניקיון יסודי וקפדני לפני הריסוס.

הניקיון הזה נועד לא רק בשביל לעזור למרסס לרסס יותר בקלות, אלא הוא עוזר לחומרים להספג באדמה בצורה טובה הרבה יותר, הוא שומר על החיסון לזמן רב הרבה יותר, הוא מקל על המדביר לבדוק איפה החרקים נמצאים ומעין הם יוצאים ועוד יתרונות רבים. מצד שני אם לא נבצע את הניקיון, הריסוס יפוג מהר הרבה יותר, המרסס לא ידע היכן להתמקד ובמקום לחסל את המזיקים, החומר יספג בשכבת הלכלוך ויעלם כאשר ננקה את שכבה זו. אז בכדי ליעל את הריסוס, נקו לפניו והבטיחו תוצאות מקסימליות.

 

ריסוס ירוק

ריסוס זה הוא ריסוס מחומרים טבעיים אשר נועד לבתים שבהם נמצאים ילדים קטנים, בעלי חיים המטיילים על הרצפה ותינוקות אשר זוחלים על הרצפה, מכיוון שהריסוס הרגיל מלא בחומרים שיכולים להיות קטלניים אם הם נבלעים בכמות מסויימת על ידי בני אדם וחיות, אך לעומת זאת הריסוס הירוק אינו מסוכן כלל לבעלי חיים ובני אדם, הוא קוטל רק חרקים ואינו מסוכן כלל לחיים אחרים.

כתיבת תגובה

תפריט נגישות