לפני אירוע? לא לוותר על בר קפה לאירועים

האירוע היה נהדר, כמעט. הכל היה שם מלבד דבר אחד, שאגיע אליו בסוף, כי זאת הייתה הפינאלה שחסרה לנו כל כך כל הרעב ונאלצנו להשלים אותה במקום אחר. חבל, אבל בפעם הבאה, באירוע שלנו אני אדע לא לוותר על זה.

אירוע מהסרטים לזוג מהסרטים

זה התחיל בכך שקיבלנו הזמנה לחתונה המיוחלת של חברים טובים שלנו, שכולם כבר חיכו לאירוע המשמח כדי לחגוג אתם את סיפור האהבה היפה שלהם. ידענו שכבעלי טעם משובח צפוי לנו אצלם אירוע מהסרטים, פשוטו כמשמעו. הם יעשו הכל כדי להעניק לאורחים שלהם חוויה שלא תישכח לעולם. בסופו של דבר באמת לא נשכח, אבל מסיבות אחרות לגמרי, קטנות אבל עקרוניות מאוד. ידענו שהם מחפשים את האולם שייתן הרגשה של מקום רחב ידיים שאפשר יהיה למצוא בו הכל, כל מה שמתחשק לנו לטעום, כל מה שיתחשק לנו לשתות.

העונג שמתחיל כבר בכניסה

הגענו לאירוע וכבר בכניסה השמחה הייתה גדולה. עובדי הבר האקטיבי התוססים מצאו אותנו בכל פינה שבה מצאנו חברים והתיישבנו לדבר אתם. הם הגישו לנו את המשקאות הכי משובחים שיכולים למצוא, תוצרת חוץ בוויסקי וביינות, בירות בוטיק ישראליות מהסוג שרואים רק בחנויות מיוחדות, קוקטיילים יצירתיים ואפילו שייקים של פירות עם חיזוק אלכוהולי משמח. אתם יכולים להבין שחגגנו כהוגן עוד לפני החופה, כשהחתן והכלה בכלל עוד לא באולם ורק ההורים שלהם מאחרים אותנו ונהנים לראות אותנו הולכים ומשתחררים, בידיעה ברורה שבזמן הריקודים כבר נרים את הגג מרוב שמחה. ללא ספק, מי שהזמין את הבר האקטיבי הזה ידע שהוא עושה נכון.

ואז, האוכל הנהדר

מי שהמציא את דוכני המזון צריך לקבל פרס מיוחד. זה כל כך משהו אחר לגמרי מלשבת ליד השולחן ולחכות למגשים של המנות מוכנסים לאולם, או ללכת לבופה ולעמוד בתור עם כולם. והכי טוב, לא להיצמד לתפריט קבוע מראש אלא לאכול רק מה שאנחנו רוצים ומה שאנחנו אוהבים ועוד כשזה מוכן טרי ובמקום. אין תענוג גדול מלבצוע פוקאצ'ה חמה מהתנור, או לאכול בשר על האש, כשהריחות מטריפים את המוח והטעם נהדר והחברים מסביב והכל מושלם כל כך.

כמעט מושלם, בעצם

כי אחר, כשרצינו לסיים את הערב כמו שצריך, לאחר כל הריקודים והשמחה והאוכל שאכלנו בשפע והקינוחים הנפלאים שמילאו את הפה בטעם נפלא של סיום ערב מוצלח, רצינו את הדבר המתבקש ביותר שיש – קפה. בר קפה לאירועים מומלץ וטוב,שממנו מפיקים קפה כזה ריחני ומשובח, קפה שמעיר אותך אחרי כל האלכוהול הזה והעיכול של המזון. לא הצלחנו להבין איך היו שם כל דוכני המזון והמשקה האפשריים, כל המבחר העשיר ביותר של אלכוהול ושייקים, אבל אף אחד לא חשב להעיר את כולם לפני שהם יוצאים הביתה בעזרת קפה טוב? בפעם הבאה, אנסה לרמוז בצורה מפורשת לפני האירוע לא לשכוח את הפינאלה. זה חיוני לא פחות.

כתיבת תגובה

תפריט נגישות