מאפייני עיצוב משרדים בסגנון הייטק

ממש כפי שניתן למצוא מאפיינים עיצוביים עבור בתים כפריים ומאפיינים עיצוביים עבור בתים מודרניים, כך גם ניתן למצוא כיום מאפיינים עיצוביים עבר משרדי הייטק, ולו כי מדובר במשרדים מאוד פופולאריים שיש להם ביקוש רב. אי לכך במאמר זה נציין למה ניתן לצפות מבחינת עיצוב ואף מדוע, וזאת כי עיצוב חכם מכיל שורת סיבות מפורטות. עם מה נתחיל? עם אינטראקציה, וזאת כי כי משרדי הייטק כוללים מגוון אנשי מקצוע ייחודיים, אשר צרכים להתממשק לא מעט במהלך יום העבודה. אי לכך יש לייצר לכל איש מקצוע את הטריטוריה שלו, אך בו בעת יש לאפשר חופשיות תנועה, ולו עבור התייעלות זמנים ויצירת קווים משיקים בין תתי התפקידים השונים.

אמירה

יש בארץ כל כך הרבה משרדים להשכרה באזורים מבוקשים כך שהיתן למצוא את המשרד שיענה על צרכים אלו, כל משרד הייטק צריך לא רק להיות פונקציונלי מבחינת חלוקת המרחב המשותף, אלא בין היתר הוא גם צריך להצליח להעביר את הסיפור של העסק ואף את האני מאמין שלו. אי לכך יש להבין מהם מאפייני העסק, ומשם לצאת אל עבר בניית ארגז הכלים – אם מבחינת צבעים, מרקמים, פטרנים, גבהים, תאורה, צמחייה וכדומה.

תחושה

כיום עסקים רבים מודעים להשפעה שיש לנראות על הרצון של העובד לתת מעצמו. אי לכך לצד השקעה במתחמי עבודה, גם יש להשקיע בתחושה שכלל העיצוב מעביר, וזאת כי כל עוד העיצוב יודע להעביר עליזות, אנרגיה, מרווח וכדומה, הרי שהעובד יחוש יותר חיוני, ולו כי לכל אחד מאתנו יותר מהנה להגיע למקום שיותר נעים לשהות בו. עוד נציין שהקפדה יתרה על כל פרט חשובה ביותר, ממש כמו בתחום פיתוח ההייטק עצמו.

בין מיצוב רציני לפרוע

ידוע לכל שעיצוב צריך להעביר את מיצוב העסק, וידוע לכל שתחום ההייטק מאוד רציני ומתקדם, אך יחד עם זאת הוא גם צריך לכלול לא מעט יצירתיות וקדמה. אי לכך על העיצוב למצוא את המינון הנכון שבין קפדנות לדינמיות ואת המינון הנכון שבין שמרנות לבין התפרעות, וכיוון שכל עסק בתחום שואף למקום מעט שונה, נשוב ונחדד שיש להתחיל את הליך העיצוב עם שיחה אישית מול הלקוח.

כתיבת תגובה

תפריט נגישות