מדוע חגיגת יום הולדת עם חבר נוסף כדאית?

ישנם חברים טובים שנולדו באותו החודש, שרוצים לחגוג את יום הולדתם ביחד. חגיגה שכזו לא רק משמחת את הילדים והופכת את החגיגה שלהם לגדולה יותר, אלא שהיא מגלמת בתוכה גם יתרון כלכלי משמעותי עבורכם, ההורים. אם גם אתם עוד מתלבטים האם לחגוג לילדכם לבד או עם חבר נוסף, הכירו את היתרונות שבחגיגה שכזאת:

 

הפן החברתי: יותר ילדים יגיעו לחגיגה

הסיבה הראשונה שבגללה כדאי לחגוג עם חבר נוסף של ילדכם את חגיגת יום ההולדת, היא היקף החגיגה. כידוע, ככל שמגיעים לאירוע יום ההולדת יותר ילדים, כך הוא שמח יותר וחברתי יותר. בעבר, היה נהוג אוטומטית להזמין את כל החברים מהכיתה, אך כיום יותר ויותר חגיגות יום הולדת נערכות עם מספר מצומצם של ילדים. חגיגה משותפת עם ילד נוסף, מעלה את הסבירות כי כל הילדים מהכיתה יוזמנו – קבוצת החברים של כל ילד, ובנוסף, זוהי הזדמנות לילדכם להכיר חברים נוספים שיגיעו – חבריו של הילד הנוסף החוגג אתכם.

 

הפן הכלכלי: עלות נוחה יותר לכם, ההורים

האם חגיגת יום הולדת גדולה יותר עולה לכם יותר כסף? לא בהכרח. ישנן הוצאות קבועות שהעלות עבורן לא משתנה, כאשר הדוגמא היא עלות עבור מועדון או מתחם אירועים, או עלות עבור אטרקציה כמו השכרת מתנפחים. גם אם תחגגו לבד או עם ילד נוסף, תשלמו את אותה העלות עבור הספק. לכן, בעת שאתם משתפים פעולה עם זוג הורים נוסף, אתם יכולים לחסוך בהוצאות החגיגה – בחצי! מובן כי ישנות הוצאות שגדלות כמו הוצאות על מזון או מזכרות, אך הן מזעריות.

 

הפן הארגוני: אתם עובדים הרבה פחות

בכל שנה אתם מארגנים לילדים יום הולדת. ביום שלמחרת? אתם מוצאים עצמכם מותשים. אכן, ארגון יום הולדת מצריך מכם להשקיע לא מעט מאמץ וזמן, אך תוכלו להשקיע הרבה פחות. חגיגת יום הולדת עם ילד נוסף היא למעשה חגיגה שבה אתם חולקים את הנטל עם עוד זוג הורים. על כן, האחריות כבר אינה מונחת אך ורק על הכתפיים שלכם, אלא שיש לכם שותפים לדרך שבדיוק כמוכם, דואגים להפקה ולארגון האירוע.

כתיבת תגובה

תפריט נגישות