מה חשוב לדעת טרם משכירים משרדים?

כאשר מחפשים משרד לעסק מתעוררות לא מעט שאלות שחשוב לתת עליהן את הדעת. זאת משום שלא כל משרד מתאים לכל סוגי העסקים השונים שצרכיהם משתנים תדירות. במאמר הבא נציג כמה שיקולים מרכזיים שחשוב להביא בחשבון לפני שמקבלים החלטה סופית. הרכיב העיקרי שחשוב לבדוק במסגרת חיפושים אחר משרדים להשכרה הוא המיקום מכיוון שלמיקום יש השפעה ישירה על אופן ואיכות התנהלות העסק, הן מבחינת הלקוחות והן מבחינת צוות העובדים.

מיקום, מיקום ומיקום!

העובדים והלקוחות כאחד מעוניינים בדרכי גישה נוחות, תחבורה יעילה וצירי תנועה ראשיים שיאפשרו להם להגיע למקום העבודה בקלות יחסית. בנוסף, חשוב להביא בחשבון נדבכים נוספים בעת בחירת מיקום המשרד, כמו למשל גובה תשלומי השכירות והמיסים העירוניים. ככלל, ככל שהמיקום יהיה מרכזי יותר כך גם התשלומים יאמירו. המיקום משפיע בנוסף על המיצוב של העסק, כך שעסק הנמצא באזור מרכזי ונחשב יותר, כך ההצלחה של העסק תגדל באופן אוטומטי.

רמת האיכות של המבנה

רכיב מרכזי נוסף בעת הבחירה של משרדים להשכרה הוא איכות של המבנה. מבנה חדש, מתוחזק ומרשים יאפשר ללקוחות העסק להרגיש שהם נמצאים במקום איכותי, וזאת משום שהסביבה המידית היא בעלת השפעה אדירה על איכות הרושם הראשוני בקרב קהל הלקוחות. גם אם העסק לא נוהג לקבל לקוחות, אין שום סיבה להזניח את השיקול הנ"ל מאחר שגם העובדים מושפעים בצורה לא מבוטלת ממראה ורמת הנוחות שמציעה הסביבה. עובד שמגיע לסביבת עבודה מטופחת, ירגיש שמעריכים אותו וכך יהיה מעוניין לשמר את מקום עבודתו ובהתאם לזאת גם ייתן מעצמו יותר לטובת העסק.

חלוקת המבנה

גורם נוסף בעל חשיבות רבה הן ברמת התפוקה של העובדים, שביעות רצונם והן ברמת האווירה הכללית שמשדר המשרד, הוא אופי החלוקה הפנימית של המבנה. על כן, חשוב שכל בית עסק ישקול את אופן החלוקה של מתחמי העבודה, סוג התאורה והמיזוג, רמת הפרטיות במקביל לאינטראקציה הכללית וכן הלאה. טרם השכרת משרד יש להבין את ההצעה על בוריה ולבחון למשל את כמות מקומות החנייה שעומדים לרשות המשרד.

כתיבת תגובה

תפריט נגישות