מה כדאי לברר רגע לפני מכירות חצר של שמלות כלה?

שוק היד השנייה חולש כיום על המון תחומים: מוצרי חשמל, רהיטים, ביגוד, מכשירים סלולארים, גאדג'טים ועוד. הפופולאריות הרבה והביקוש הרב הביאו לכך שכיום גם שמלות כלה נמכרות בשוק היד השניה במכירות חצר ייעודיות. בעוד אתם משקיעים את מרבית תקציב האירוע שלכם בבחירת אולם אירועים בנס ציונה המציע אירוח בסטנדרט הגבוה ביותר, בכל הקשור לשמלת הכלה מסתבר שדווקא אפשר לחסוך. רגע לפני שאת מגיעה למכירת החצר – מה כדאי לבדוק?

 

שמלה לגן אירועים בנס ציונה

 

מה טווחי המחירים המוצעים?

הדבר שכנראה חשוב לבדוק יותר מכל דבר אחר הוא מה ממוצע המחירים של השמלות המוצעות למכירה. זאת מאחר והמון כלות עתידיות בטוחות כי מחירי השמלות בהכרח נמוכים ורכישה של שמלה יכולה להסתכם במאות שקלים. בפועל, לא אחת מדובר על מחירים גבוהים מאד שהינם תוצר של חומרים ייחודים, דגמים אקסלוסיבים ולעתים אלו פריטי וינטאז' בעלי ערך רב.

 

האם ישנו מנעד רחב של מידות?

לפני שאת ובן זוגך תגיעו אל פגישה עם מנהל האירועים של אולם אירועים בנס ציונה אתם תערכו לא מעט בדיקות מקדימות על מנת לנסות ולהבין את מידת ההתאמה ביניכם ובין האולם המדובר. דומה הדבר גם כאן: ככל שתדעי יותר על מכירות החצר כך תוכלי לדעת לקראת מה את הולכת. חשוב לברר עם בעלי המכירה אילו מידות קיימות לשמלות המוצעות למכירה. לא תרצי לבזבז זמן רב בהגעה אל המכירה ולגלות כי המידות שנשארו לא תואמות את מידותיך.

 

מה תנאי התשלום?

חתונה הנערכת עם אולמות אירועים בנס ציונה מאפשרת לכם ליהנות מתנאי תשלום נוחים. יחד עם זאת, ישנם ספקים שונים לאורך הפקת האירוע שידרשו את התשלום במזומן או באמצעות מקדמות גבוהות מדי. לכן, חשוב לבדוק גם מה תנאי התשלום במכירות החצר של שמלות הכלה. מאחר ובמרבית המקרים אלו אנשים פרטיים שמוכרים את הפריטים, ישנה סבירות כי המכירה תתבצע אך ורק במזומן מבלי יכולת לפרוס לתשלומים את עלות השמלה. בדיקות מקדימות יאפשרו לך להיערך בהתאם ולהגיע עם סכום כסף שיאפשר לך לרכוש את שמלת חלומותיך.

כתיבת תגובה

תפריט נגישות