מוצרים להבהרת העור

מוצרים להבהרת העור משתייכים אל קטגוריית הרפואה האסתטית. במאמר זה נסביר מיהם אותם אנשים שמעוניינים במוצרים מסוג זה ומה חשוב לדעת טרם קניית מוצר זה או אחר לשם הבהרת עור.

הבהרת העור שלנו

יש אנשים להם יש עור כהה והם מעוניינים להבהיר אותו מבחינה קוסמטית. יש אנשים שמעוניינים להבהיר את עור הפנים על מנת להסתיר את כתמי השמש שהופיעו על הפנים וכתמי עור נוספים שהופיעו מסיבות שונות ומגוונות. משום שרוב האנשים אינם מעוניינים להתחיל בפעולות פולשניות מדי שמערבות כל מיני כימיקלים וצריבה של העור על ידי פילינג, הם מחליטים לנסות כל מיני מוצרים להבהרת העור.

מוצרים להבהרת העור- סוגים שונים

יש כל מיני מוצרים למטרת הבהרת העור וחשוב לעשות הפרדה בין המוצרים שמתאימים לעור הפנים, לצוואר וגוף. נכון להיום שימוש במוצרים איכותיים שמיועדים להבהרת העור יעזרו לרוב האנשים במקרים של פיגמנטציה, כתמי שמש וכל מיני בעיות נוספות שיוצרות כתמים על הפנים ובאזורים נוספים בעור. הצעד הראשוני תמיד צריך להיות טיפולים באמצעות כל מיני תכשירים איכותיים והימנעות מטיפולים פולשניים. חלק מסוגי המוצרים הם:

  • סרום סי- כאן מדובר על סרום עם אחוזים גבוהים של ויטמין סי שיכול לעזור בצורה משמעותית לעור הפנים. תכשיר זה יכול להסוות כל מיני קמטים, להעניק לעור הפנים מראה מוצק יותר, לעזור לעור להשתקם לאחר חשיפה לשמש ולמנוע נזקים עתידיים נוספים.
  • קרם הבהרה- יש קרם שמיועד במיוחד להבהרת עור פנים כהה. תפקידו של קרם זה הוא להסיר תאים מתים ולחדש את תאי העור.
  • סרום פנים- סרום זה מיועד לכל האנשים ואין זה משנה אם מדובר על בעלי גוון עור כהה או לבן. המטרה שלו היא להבהיר את הכתמים בפנים.

 

לסיכום, נכון להיום כל אחד יכול ליהנות מעור פנים נקי וללא כתמים וזאת כתוצאה מניקיון יסודי של העור ומשיחת כל מיני מוצרים להבהרת העור עליו.

כתיבת תגובה

תפריט נגישות