מיטות לכלבים – גם כלבים צריכים את הפינה שלהם

כמונו, גם כלבים צריכים שתהיה להם פינה אישית שהיא רק שלהם. לשם כך, תוכלו למצוא מיטות לכלבים בגדלים שונים ובמגוון חומרים, כמזרון אחד בודד, גיגית עם כרית פשוטה או מיטות מעוצבות.

אחד הדברים הכי חשובים בבית שיש בו כלב הוא יצירת פינה מיוחדת שתהיה שייכת לכלב. כאשר לכלב יש את הפינה המיוחדת שלו, הוא קודם כל לומד שיש לו מקום בבית ולמעשה הוא חלק מהלהקה. מדובר בהכרח עבור בעלי כלבים, כיוון שכך קל יותר ללמד את הכלב להתרגל לבית ויש מקום לשלוח אליו את הכלב בלילה כשהולכים לישון או כשהכלב צריך "טיים אאוט".

מיטות לכלבים הן הפתרון

מיטה מיוחדת לכלב היא הפתרון הטוב ביותר ליצירת פינה אישית עבורו. יש היום גם כלובים מיוחדים שאפשר לקנות לכלבים, סוג של גדרות, אך מיטות לכלבים מספקות לכלב את הנוחות והפינוק המירביים. זה טוב להם וגם טוב לכם, בעלי הכלבים.

אפשר לקנות מיטות לכלבים בטווח רחב של מחירים, החל מ 80 שקלים בערך ומעלה. כל מיטה מציעה משהו אחר; מיטות מסוימות הן מאוד פשוטות וזולות אך אפשר לשדרג אותן עם כרית נעימה ואיכותית ויש מיטות שהן לוקסוס של ממש או שיש להן עיצוב מיוחד.

בחירת המיטה הנכונה לכלב

בחירת מיטות לכלבים צריכה להתבסס לא רק על המחיר, אלא על מידת האיכות ובעיקר הנוחות לכם ולכלבים. ניקח לדוגמא כלב צעיר או אפילו גור שיש לו נטייה לנשוך ולהרוס דברים. לכלב כזה, מומלץ שלא לקנות מיטת מזרון איכותית ויקרה. במקום זאת, המיטה האידיאלית עבור כלב שכזה תהיה גיגית קשיחה מפלסטיק עבה ותוספת של כרית שאפשר להחליף אותו לפי צורך. לעומת זאת, כלב בוגר שכבר למד לא לנשוך דברים ולהרוס את הבית, בשבילו תוכלו לקנות מיטה מבד או מזרון איכותי ויקר במיוחד שעליו ירגיש הכי נוח בעולם.

ואיך לא, עליכם גם להתאים את המיטה לגודל של הכלב שלכם…

תחזוקה נכונה של מיטות לכלבים

בין אם אתם קונים מיטה ב 80 שקלים ובין אם השקעתם במיטה לכלב שלכם מאות שקלים, חשוב לשמור עליהן ולתחזק אותן בצורה הנכונה. כל חודש וחצי בערך, רצוי לנקות את כל חלקי המיטה, וזה כולל גם כביסה של הכריות או הכיסוי של המזרון. אם אתם מרפדים את המיטה של הכלב עם שמיכות, כבסו גם אותן. ניקוי נכון של המיטה וכל מה שאתם מוסיפים לה (כריות, שמיכות וכו') ישמור על המקום של הכלב נקי מפשפשים וביצי פשפשים.

עם מדובר במזרונים, ובפרט יקרים מאוד, דאגו למקם אותם רחוק מחפצים שעלולים לפגוע בו.

אם המיטה של הכלב היא בעלת צורה ועיצוב מיוחדים, רצוי לקחת אותה למכבסה מקצועית כדי שהניקוי לא יפגע בצורה שלה.

כתיבת תגובה

תפריט נגישות