הקשר בין סרטוני תדמית למיתוג ושיווק באינטרנט

היום כבר ברור לחלוטין שסרטון תדמית הוא אחד הכלים השיווקיים החשובים ביותר למותג שלכם. בין אם אתם פועלים בתחום המזון או האופנה, בענף הבנייה או בתעשיית התרופות, וגם אם יש לכם מיזם שנמצא עדיין בחיתוליו או עמותה עם פעילות חשובה במיוחד – סרטון תדמית הוא מצרך בסיסי וחשוב גם עבורכם. יש לא מעט סיבות לכך, ויש לנו גם טיפ חשוב לפני שתצאו לדרך.

 

סרטון תדמית פונה לרגש

בין אם תבחרו להצחיק את הצופים עם סרטון תדמית הומוריסטי המשלב גם אנימציה, ובין אם תעדיפו לספר סיפור מרגש שפורט על נימי הנפש, היכולת שלכם לגעת בהם היא זו שעושה את רוב העבודה. בעידן שבו התחרות על כל לקוח רבה, החיבור האישי והרגשי בין צרכן למותג הוא חיבור שמשפר את סיכויי הרכישה. אל תוותרו על החיבור הזה.

 

סרטון וידאו מגדיל חשיפה

בשנים האחרונות כבר ברור וידוע היטב: קטעי וידאו עובדים טוב יותר בגוגל וברשתות החברתיות, בוודאי בהשוואה לטקסטים או לתמונות. אתם יכולים להעלות רשומה חדשה לבלוג או לפרסם פוסט בפייסבוק, לצרף תמונה מרשימה ואפילו משפט קליט שאמור למשוך תשומת לב – ואתם יכולים לפרסם סרטון. סביר להניח שהדרך השנייה תשיג תוצאות טובות הרבה יותר, וגם פייסבוק וגוגל מקדמות סרטונים יותר מאשר כל פוסט אחר.

 

סרטון מחזק גם את מעמד האתר

כשאנחנו משלבים סרטון תדמית או מוצר באתר, הלקוחות שלנו שוהים באתר קצת יותר. במשך דקה וחצי או שתיים (או יותר במידת הצורך), הלקוח שלכם צופה בסרטון, מתחבר למותג ואולי גם משוטט לעמודים אחרים. בינתיים גוגל מזהה את העניין של הגולשים באתר שלכם, מה שבהחלט תורם גם לקידום אורגני ולדירוג שלכם בתוצאות החיפוש.

 

טיפ למתחילים: פנו לאנשי המקצוע

אז נכון, אנחנו רואים לא פעם את הסרטונים שצולמו מתוך הרכב או בזמן הריצה, עם טלפון חכם ומצלמה לא רעה בכלל, אבל בכל הקשור לסרטון תדמית שיככב בקמפיין בפייסבוק או באתר שלכם – כדאי להשקיע ולגייס צוות מקצועי ומיומן. כך תוכלו לתכנן אסטרטגיה ברורה, לבנות תסריט מדויק וליהנות מצילום ועריכה ברמה הגבוהה ביותר, כדי שגם הלקוחות שלכם יבינו שמדובר במותג רציני במיוחד.

 

קלמנטינה הפקות סרטים מתכננים יחד אתכם תסריט ממוקד המותאם אישית לצרכים של בית העסק שלכם. אנו מתחייבים על צילום ברמה גבוהה ועריכת וידאו מקצועית. כדי שגם הלקוחות שלכם ידעו עד כמה אתם טובים. לתכנון סרטון תדמית לבית העסק שלכם צרו עמנו קשר טלפוני בטלפון 077-9966221 או בקרו באתר ברשמי של קלמנטינה הפקות סרטים בכתובת: https://clemantinafilms.co.il/.

כתיבת תגובה

תפריט נגישות