מכונות להסרת שיער בלייזר

כל אדם שמעוניין בהסרת שיער גוף יודע כי כיום השיטה המתקדמת והיעילה ביותר לצורך הסרת שיער הינה: הסרת שיער באמצעות לייזר. באמצעות מכשור מתקדם המתבסס על קרני לייזר,  ניתן להיפטר מהשיער באזורי גוף שונים לצמיתות, דבר שללא ספק מקל על כל אדם ובמיוחד על כל אישה אשר באמצעות שימוש באמצעים מסורתיים יותר להסרת שיער, נדרשת לבצע את תהליך ההסרה כל פרק זמן קצר בכל פעם מחדש שהשיער צומח. על אף שהסרת שיער באמצעות לייזר תעלה לכם יותר משעווה, סכיני גילוח ועוד, התוצאה האיכותית וארוכת הטווח בהחלט שווה את זה.

מכשור להסרת שיער בלייזר- מה צריך לדעת?

כאשר מדובר על מכונות להסרת שיער בלייזר, ניתן למצוא כיום כמה וכמה מהן. כמובן  שחשוב מאוד לבחור את המכונה הטובה והיעילה ביותר לכל מכון קוסמטי שמציע בין היתר טיפולי הסרת  שיער באמצעות לייזר. בין מגוון מכונות להסרת שיער בלייזר ניתן למצוא כמה יעילות ואיכותיות מאוד:

המכונה הראשונה שניתן למצוא  היא מכונת סופרנו טיטניום מבית היוצר של אלמה לייזר. מדובר על הדגם החדיש והמתקדם ביותר של הסופרנו אשר נחשב ללא ספק לאחד מהמכשירים המתקדמים  ביותר כיום בעולם כולו בתחום הסרת שיער בלייזר. המכשיר עובד בטכנולוגיית SHR שבה מתבצעת פעולת החימום הדרגתית במטרה להפחית את הכאב בצורה משמעותית. הטיטניום בעצם הופך את חווית הסרת השיער לאיכותית, מהירה יותר ויעילה יותר. המכשיר מבצע את פעולתו בצורה בטוחה והוא מפחית בצורה משמעותית את שיעור הכוויות שניתן לקבל כתוצאה משימוש בלייזר.

מכשיר נוסף הוא מכשיר קנדלה סינרון – מדובר על מכשיר שמתאים  לגווני עור רבים  והוא יעיל במיוחד לשיער דק או פלומתי. אורך הגל של המכשיר הוא 755 ננומטר ובתוך המנגנון של הידית מותקן מכשיר קירור שמטרתו היא לצנן את העור במהלך הטיפול. מדובר על מכשיר שרלוונטי מאוד להסרת שיער דק כגון: הסרת שיער בפנים.

מכשיר מתקדם נוסף שניתן למצוא כיום הוא ה־SUPER LRI אשר באמצעותו ניתן להעניק טיפולים יעילים מאוד בזמן מופחת. בשל התכונה המדוברת כל קוסמטיקאית שמשתמשת במכשיר תוכל לקבל כמות גדולה יותר של לקוחות בכל יום. במכשיר נעשה שימוש בטכנולוגיית  קירור מתקדמת אשר מאפשרת אלחוש מתמשך לזמן רב יותר לאחר הטיפול וכך בעצם הופכת את הטיפול לטיפול ללא כאבים וכן, היא מאפשרת הקפאה ממוקדת. ידית המכשיר היא ידית עבודה ארגונומית אשר באמצעותה ניתן לבצע כל טיפול בצורה קלה ויעילה יותר.

בכדי לרכוש מכונות להסרת שיער בלייזר הידועות כאיכותיות, מתקדמות ויעילות, חשוב מאוד לבחור בחברה אמינה ובעלת מוניטין בתחום. לאונדרו מציעה את המכשור המתקדם ביותר מבחינה טכנולוגית עבור הסרת שיער בלייזר.

כתיבת תגובה

תפריט נגישות