מכונת פופקורן להשכרה – המלצות

בשנים האחרונות עולה רמת הביקוש של אנשים פרטיים להשכרת ציוד ודוכני מזון לאירועי יום הולדת. כמעט כל הורה שמתכנן יום הולדת לאחד מהילדים בבית, יחפש מכונות פופקורן להשכרה או מכונת גלידה אמריקאית לשימוש חד פעמי באירוע. יחד עם הביקוש העולה, גם ההיצע של הספקים השונים גדל.. וכמו בכל תחום של השכרת ציוד לאירועים, יש ספקים שכדאי להיזהר מהם!

אם אתם מחפשים מכונת פופקורן להשכרה במחיר זול ועם שירות מקצועי ואמין, כדאי שתבינו איך כל זה עובד… איך נקבעים מחירים להשכרת מכונת פופקורן או כל מכונת מזון אחרת, ומהם הדברים שעלולים לגרום לחוויה שלכם להפוך למעיקה ומיותרת.

איך זה עובד ?

הטיפ הראשון והחשוב ביותר הוא לא לשדר לחץ וחוסר הבנה. ברגע שתעשו מעט מחקר בנושא, לפני שאתם מחייגים לחברה שמציעה השכרת דוכני מזון לימי הולדת לילדים, תוכלו לשדר תחושה של מביני עניין, וכך להשיג את הדיל המשתלם ביותר.

מחיר השכרת מכונת פופקורן ליום הולדת ילדים אמור לעמוד על כ – 150 ₪. אבל את ההוצאה הכספית הגדולה יותר, ככל הנראה תצטרכו להשקיע על הובלת המכונה למקום האירוע, ועל איש טכני שיפעיל את המכונה למשך יום ההולדת.

הטיפ השני – חפשו חברה שמציעה השכרת ציוד ודוכני מזון לאירועים, שמספקת גם שירות של הובלות קטנות! ברגע שתקבלו את כל השירותים שנדרשים לכם במקום אחד, תוכלו לקבל גם מחיר זול יותר. חפשו מכונת פופקורן להשכרה כאשר באותו מחיר אתם מקבלים גם הובלה של המכונה למקום האירוע, הרכבה ופירוק בסוף האירוע, וקבלת הסבר מפורט על תפעול המכונה למשך האירוע, כדי שתוכלו להפעיל אותה לבד וכך לחסוך את העלות הנוספת של איש תפעול.

דבר נוסף וחשוב, הוא התאמת דוכני המזון לכמות הילדים באירוע. המון אנשים מחפשים מכונת פופקורן להשכרה אך לא ממש יודעים שמכונה כזו מסוגלת לייצר רק כ – 200 מנות להגשה. כל מנה נוספת תדרוש הכנה של פופקורן חדש שימלא את המכונה ויעמוד מוכן להגשה נוספת.

וודאו שהדיל שהציעו לכם בעבור מכונת פופקורן להשכרה כולל גם את כל המוצרים הנלווים שנדרשים לביצוע המשימה. האם המחיר כולל גם את גרעיני התירס שמהם מכינים את הפופקורן? האם המחיר כולל גם חמאה ומלח? האם זה כולל את הקרטונים שבהם תגישו את מנות הפופקורן לילדים ביום הולדת? וגם לאחר שווידאתם שהדיל כולל את כל אלו, בדקו שמדובר במוצרים איכותיים וטעימים ולא במוצרים זולים שהילדים לא יאהבו..

חברה מקצועית ואמינה שמציעה מכונת פופקורן להשכרה, בדרך כלל גם תציג סרטוני הדרכה להפעלה ושימוש של הציוד אותו היא מציעה להשכרה. לפניכם סרטון לדוגמא :

https://www.youtube.com/watch?v=hyvckqgIm1Q

עסקת חבילה ליום הולדת

אם החלטתם להזמין דוכני מזון ליום הולדת לילדים, כדאי שתחשבו על קצת יותר מרק מכונת פופקורן להשכרה. ישנם דוכני מזון רבים ומגניבים שיכולים לשמש אתכם בהפקת אירוע יום הולדת לילדים. וברגע שתזמינו כמה דוכני מזון, תוכלו גם לקבל דיל של חבילה משתלמת הרבה יותר, מאשר המחיר שתקבלו רק בעבור מכונת פופקורן להשכרה.

כמעט כל חברת שמציעה השכרת ציוד לאירועים, מחזיקה מגוון רחב של דוכני מזון ומכונות שמתאימות לאירוע יום הולדת לילדים. תוכלו להזמין השכרת מכונת גלידה אמריקאית, מכונת שערות סבתא שעושה צמר גפן מתוק על מקל, מכונת ברד צבעוני או מילקשייק, מפל שוקולד חם, ועוד מגוון רחב של דוכני מזון לאירוע יום הולדת לילדים.

קחו בחשבון שמעבר למחיר של השכרת הציוד לאירוע, יש לכם גם הוצאה לא מבוטלת על הובלת הציוד, פירוק והרכבה, ותשלום לאיש תפעול בזמן האירוע עצמו. נסו לגבש עסקת חבילה ליום הולדת, כאשר אתם מבקשים לקבל מחיר כולל לכל הדברים שנדרשים לכם – כבר מההתחלה!

ישנם דברים שאתם יכולים לבצע לבד, וכך לחסוך כסף מיותר. לדוגמא: חלק ממכונות המזון קלות מאוד לתפעול, וניתן למנות מישהו מבני המשפחה לביצוע התפעול של המכונות בזמן האירוע. על ידי תפעול עצמאי תוכלו לחסוך המון כסף בעלות החבילה הכוללת. במיוחד במכונות מזון כמו מכונת פופקורן להשכרה, מדובר בתפעול קל מאוד שאפילו ילד קטן מסוגל לבצע ללא כל קושי.

הדבר השני שיכול להוזיל עבורכם את עלות החבילה הוא הובלת הציוד למקום האירוע. אם אתם גרים בתל אביב, אל תיקחו חברה שממוקמת בצפון או בדרום, חפשו חברה שמציעה השכרת ציוד לאירועים במרכז הארץ! כך גם אם תובילו את הציוד לבד, וגם אם תשלמו לחברה בעבור הובלת הציוד, תוכלו לקבל מחיר זול בהרבה יותר!

הדבר הנוסף והאחרון שיכול לחסוך לכם כסף רב בעת השכרת ציוד לאירוע יום הולדת לילדים, זה כל הנושא של פירוק והרכבה. ברוב המקרים פירוק והרכבה מוצלח דורש רק גישה קלה לחיבור חשמל.

מאחר ורוב האנשים לא לוקחים את הפרט הזה בחשבון, הם עלולים להיתקע עם מכונת פופקורן להשכרה אך ללא שקע חשמלי שאליו המכונה תתחבר. אם תזמינו פירוק והרכבה מאותה חברה שמספקת לכם את הציוד, סביר להניח שכל מה שיידרש מהם לביצוע מוצלח של הפירוק וההרכבה זה כבל מאריך, דבר שאתם יכולים בקלות לבצע לבד וכך לחסוך כסף בעלות החבילה.

 

כתיבת תגובה

תפריט נגישות