מכירת זהב 14 קראט

מתי בפעם האחרונה ראיתם פרסומת למישהו שמציע מכירת זהב 14 קראט? נכון, מי שמתחיל להתעניין בתכשיטים, לחתונה או אירוסין, או פשוט מתחיל להתעניין בסחר בזהב ואבנים טובות יגלה מהר מאוד שיש עולם שלם של מסחר בזהב. אבל בין זה לבין מציאת המקום והאדם הנכון שירכוש מכם את הזהב 14 הקראט שלכם במזומן הדרך ארוכה.

אם אתם מציעים למכירה זהב 14 קראט דעו לכם שהשוק מחכה לכם, ועם דלתיים פתוחות. מחירי הזהב בשחקים, ושוק הזהב פעיל כפי שלא היה פעיל מעולם. מאות אלפי אנשים ברחבי העולם סוחרים בזהב בצורה זו או אחרת – בחומר עצמו בצורותיו השונות, ובחוזים עתידיים וחוזי מסחר שונים. הצטרפו לגל החזק וקבלו את ערך הזהב שלכם במכירה במזומן ליד.

מכירת זהב 14 קראט בצורה מסודרת

מעבר לסוחרים ומשקיעים מקצועיים, אצל מרבית האנשים הזהב מתחבא בתכשיטים. טבעות זהב בקראט משתנה  (ולכן בצבעים שונים), שרשראות זהב וגורמטים, תליונים ועדיליונים מזהב, עגילים מזהב, ואצל חלקנו אפילו זהב ממקור דנטאלי (שיני זהב). לא כל הזהב שיש לכם בבית הוא זהב 14 קראט ומכירתו של הזהב הזה דורשת אנשי מקצוע.

הסיבה שיש צורך בחברה מקצועית למכירת הזהב שלכם, 14 קראט או יותר, היא שיש צורך בביצוע הערכת שוק מקצועית ומיומנת, הדורשת את היכולת להבין את טוהר הזהב, ואת ערכו האמיתי. בלי זה אתם מוכרים את הזהב שלכם במחיר לא ברור, ובדברים שכאלו כדאי לדייק.

מכירת זהב 14 קראט, 18 קראט וצפונה

רבים מגיעים למכור את הזהב שלהם ומופתעים מהקראט. 14 מתגלה כ-9, 18 מתגלה כ-21, וכיו"ב. מדוע כך הדבר? הדרך הפשוטה ביותר להבין את זה היא לזכור שמה שאתם זוכרים או חושבים על הזהב שלכם לא אומר דבר – ובסופו של דבר יש מדדים אמפיריים לבדיקת טוהר הזהב. 

אותו חבר שמחזיק את הטבעת ביד ואומר לכם: "אה, בטח, זה 21 קראט" אולי רוצה לעזור, אבל האמת היא שהוא פשוט לא יודע, ואתם לא הייתם רוצים להסתמך על המילה שלו כדי לתמחר את הזהב שלכם. מכירת זהב 14 קראט וצפונה צריכה להיות במקום מסודר עם יכולת הערכת טוהר וערך מקצועית כדי שתקבלו את הסכום המגיע לכם עבור הזהב שלכם.

כתיבת תגובה

תפריט נגישות