מנעולן בירושלים – כל מה שצריך לדעת על פריצת כספת

 

הכנסתם את  המפתח של הכספת אל חור המנעול, אך המפתח לא זז או אולי איבדתם את המפתח היחיד לכספת, אל תיכנסו ללחץ ואל תנסו לפרוץ את הכספת בעצמכם. פריצת כספות היא עבודה של מקצוענים ואם תפרצו לבד מרב הסיכויים שתזיקו יותר מאשר תועילו. האפשרות היחידה העומדת לפניכם היא להזעיק מנעולן. מנעולן בירושלים, ובכל מקום, מכיר את הלחץ והחרדה שבהם אתם נתונים, והוא יגיע מיד, בכל שעה משעות היממה ובכל יום בשבוע, גם בשבתות ובחגים.

 

 

מנעולן בירושלים –  למה כדאי להזמין אותו כדי לפרוץ את הכספת

 

יש סוגים שונים של מנגנוני נעילה בכספות. יש מנגנון נעילה ביומטרי, יש מנגנון נעילה צילינדר יש מנגנון נעילה באמצעות קוד, מנגנון חשמלי ועוד. רק מנעולן המתמחה בתחום פריצת כספות  מכיר היטב את המרכיבים של כל מנגנון נעילה ורק הוא יצליח לפרוץ את הכספת בלי לשבור אותה, בלי לעשות נזק ובלי לגרום להפסד של כסף.

 

בשנים האחרונות מנגנוני הנעילה של הכספות נעשו מורכבים יותר ומתוחכמים יותר בשל הצורך לשמור על רמת אבטחה גבוהה. רק מנעולן מקצועי המתעדכן כל העת בחידושים בתחום מכיר את כל סוגי המנגנונים וידע לתת לכל סוג של מנעול את המענה הנכון. ככל שמנגנון הנעילה חדיש יותר, מורכב יותר וקשה לפריצה, כך עבודת המנעולן מסובכת יותר, נמשכת זמן רב יותר וגם יקרה יותר.

 

 לפעמים יצליח המנעולן לפרוץ את הכספת בתוך מספר דקות, ולעתים העבודה תימשך גם מספר שעות בהתאם למורכבות של המנגנון ולבעיה המונעת את פתיחת הכספת. יש מקרים שבהם לא יצליח המנעולן לפרוץ את הכספת השיטות הרגילות והוא ייאלץ לבצע חיתוך של הכספת באמצעות דיסק. במקרה של פריצת הכספת באמצעות דיסק, לא תמיד אפשר יהיה להמשיך ולהשתמש בכספת.

 

 

מנעולן בירושלים – הכספת לא נפתחת, איך נבחר את המנעולן?

 

 לא כל מנעולן מומחה בתחום פריצת כספות. כדי לדעת לפרוץ בהצלחה כספת ובלי לגרום לה נזק יש צורך בהתמחות מיוחדת. כאשר אתם מזמינים מנעולן שאלו אותו האם הוא מתמחה בתחום ואם כן, תנו לו פרטים על אודות הדגם של הכספת שלכם כדי לבדוק האם הוא מכיר את הדגם והאם הוא צבר ניסיון בפריצה של כספות מדגם זה.

 

הכספת היא המקום שבו אתם מאחסנים את הרכוש שלכם ולא תרצו להפקיד את המפתח לכספת בידי אדם זר ולא ישר, לכן חשוב לבחור מנעולן ישר ואמין. אל תבחרו מנעולן שלא יכול להציג לפניכם תעודת יושר מהמשטרה. תעודת היושר מעידה כי למנעולן אין עבר פלילי, הוא ישר ואמין ואתם יכולים לסמוך עליו.

 

 

 

 

כתיבת תגובה

תפריט נגישות