מסעדה טבעונית בתל אביב, קליפורניה ויפן – מסע קולינרי מסביב לעולם

כל ויגן יודע שזה ממש לא סיפור למצוא מסעדה טבעונית בתל אביב, מעוז טבעונים מרכזי ומתפתח, שבו אפילו מסעדות שאינן טבעוניות ביסודן מציעות אלטרנטיבות לא רעות בכלל בתפריט שלהן. הבעיה מתחילה כשטסים לחו"ל ולא לערים כמו לונדון או ניו יורק שבהן יש כמות מרשימה ומגוונת של אפשרויות קולינריות.  למרות שעוד ועוד אנשים מצטרפים אל מעגל הטבעונות ומדי שנה נפתחות עוד ועוד מסעדות טבעוניות,  זה עדיין  קצת סרט למצוא מקום טוב בחו"ל, ואף אחד לא רוצה להתפשר על אוכל בינוני מינוס בחופשה החלומית שלו. קבלו את מצעד המסעדות הטבעוניות הטובות ביותר בעולם. כולן מציעות תפריט אורגני על טהרת מרכיבים טריים ובריאים וממוקמות בסביבה פסטורלית במיוחד. קפצו לביקור אם טסתם למדינה שבה נמצאת המסעדה!

Bon Taito-Ku (טוקיו, יפן)

מסעדת בון, שהמשמעות של שמה הוא "מאמין בודהיסטי" היא אחת מן המסעדות הטבעוניות המפורסמות ביותר בעולם. כל עובדי המטבח שלה הם נזירי זן בודהיסטים שדוגלים בשילוב מאוזן בין 6 טעמים (מתוק, מריר, חמים, חמוץ, מלוח ומעודן) ובין 5 שיטות בישול (גריל, אידוי, בישול, טיגון בשמן עמוק וצלייה). השירות במסעדה הוא לעילא ולעילא, צורת ההגשה של המנות ייחודית והסביבה מוסיפה לאווירה המיוחדת. אל תפספסו ביקור בחופשה שלכם ביפן. פשוט אל.

Raw (שיקגו, אילינוי)

כאן תוכלו למצוא מנות שהן 100% על בסיס צמחי, באיכות הגבוהה ביותר וללא בישול בכלל, והטעם? משגע… המסעדה הזו נחשבת לאחת מהטובות ביותר וללא זולה בכלל, אבל אם אתם באזור אתם חייבים לעצמכם ארוחה אורגנית משובחת. בתפריט מגוון גדול של שייקים, סלטים, פסטות, קינוחים ופיצות. כאמור, בלי בישול בכלל!

The Veggie Grill (הוליווד)

מדובר במסעדה טבעונית וצמחונית שמציעה את הכריכים וההמבורגרים הטובים ביותר בעולם לטבעונים. בלי צחוק בכלל! חוץ מזה שיש להם גם אחלה סלטים, פסטות ורטבים מיוחדים. למרבה השמחה המסעדה הזו לא נחשבת ליקרה בכלל למרות השימוש בחומרי גלם מאוד איכותיים.

Kao's (מאלמה, שבדיה)

בלב עיר הנמל ובירת מחוז סקונה שבדרום שבדיה ממוקמת המסעדה המופלאה הזו. לאורחים מוצע מגוון של אוכל טבעוני ערב לחך. הביקורות ברשת מהללות אוכל יוצא דופן, במיוחד את העוגות והקינוחים הטבעוניים.

Loving Hut (מנטון, צרפת)

המסעדה ממוקמת באזור המכונה "הפנינה של צרפת" ומהווה אבן שואבת עבור תיירים מרחבי העולם. מוצע שם לא רק אוכל טעים להפליא אלא גם נוף עוצר נשימה המשקיף על הים התיכון. המסעדה ידועה בשירות המצוין שלה הודות למלצרים ידידותיים ואווירה חמה. חלק מן המבקרים לא ממליצים לעזוב את המקום לפני שטועמים גם מהקינוחים.

Let It Be (ברלין, גרמניה)

מסעדה חביבה שמציעה שפע של מנות שמבוססות אך ורק על  100 אחוז מרכיבים טבעוניים, ויש האומרים שלא משנה במה בוחרים מהתפריט תמיד מרוצים. אם ייצאו לכם לבקר שם בסוף שבוע אתם יכולים, סלאש חייבים, לנסות את ספיישל ארוחות הבוקר שלהם. ביום ראשון השלישי של החודש הם תמיד פותחים בראנץ' למבקרים.

כתיבת תגובה

תפריט נגישות