משכנתא לוקחים רק עם ביטוח

אם יש צעד מחייב בחיים זה הצעד שבו רוכשים דירה, שכן מדובר על התחייבות כלכלית מאוד גדולה. זו הסיבה לכך שאנשים בדרך כלל חוששים לעשות את הצעד הזה, מה גם שעליהם לקחת בדרך כלל הלוואה מהבנק.

זה נשמע מוכר וגם אתם חושבים היום על משכנתא? אם כך, אתם צריכים לדעת מראש שהמשכנתא זו לא ההוצאה היחידה שלכם. בימינו אין בנק שלא ידרוש מכם ביטוח משכנתא, וכדאי לזכור שזה ביטוח שיכול להיות גם טוב עבורכם ולא רק עבור הבנק שנותן לכם את ההלוואה. מה תעשו אם הדירה תישרף, חלילה? האם תמשיכו לשלם בעצמכם על נכס שכבר אי אפשר להשתמש בו? יש עוד הרבה סוגים אחרים של צרות שעלולות להתרחש, ולכן גם מבחינתכם טוב שיהיה לכם ביטוח שיוכל להגן עליכם.

 

איפה עושים ביטוח כזה?

הדבר הטבעי היה יכול לעשות ביטוח משכנתא דרך הבנק, כי הרי אתם כבר נמצאים שם, מתעניינים במשכנתא וחושבים לחתום. עם זאת, בפועל זה לא עובד כך. יש בפועל תחרות אדירה בין חברות הביטוח השונות, מה שאומר שמי שמרוויח מכך הוא הלקוח. לכן אתם יכולים להיות בטוחים שלא תשלמו מחיר גבוה מידי, כי אם תעשו השוואת מחריים בין מספר אפשרויות של ביטוחי משכנתא תוכלו להתמקח ולזכות להנחות.

 

כמה נכון לשלם?

השאלה כמה עולה ביטוח כזה יכולה להיות מושפעת מלא מעט גורמים, כמו שקורה עם כל סוג אחר של ביטוח. בין יתר הגורמים שיכולים להשפיע על המחיר אנחנו נראה גורמים כמו: ערך הנכס, ההכנסות החודשיות שלכם, השאלה לכמה שנים לקחתם את ההלוואה וכדומה. לכן כל מקרה נבדק בסופו של דבר לגופו ואין טעם להשוות עם השכנים שלכם.

 

כתיבת תגובה

תפריט נגישות